مدیریت اخبار  

کاشت ترفندی برای داشتن ابروهای زیبا

0 نظرات
1961
۲۲-آذر-۱۳۹۶

کاشت ترفندی برای داشتن ابروهای زیبا

ابرو به دلیل اینکه در موقعیت مرکزی چهره قرار دارند تاثیز بسیاری در زیبایی افراد دارد به گونه ای که هر چه ابرو خوش حالت تر و دارای موهای پُرپُشت باشد چهره فرد زیباتر خواهد شد. مو و حالت ابرو بیش از موهای سر دارای اهمیت است.

از دست رفتن موهای سر به خصوص در مردان امری طبیعی به نظر می رسد اما کاهش حجم ابرو فرآیند طبیعی نیست.

موهای ابرو ممکن است به دلیل بیماری های تیروئید، سیستم ایمنی، سوختگی، زمینه های ژنتیک و ... دچار کاهش حجم یا ریزش شود. 

کاشت ابرو بهترین گزینه برای جبران موهای از دست رفته است اما کاشت ابرو با کاشت مو بسیار متفاوت است زیرا حالت موهای ابرو در قسمت های مختلف، متفاوت است. برای مثال موهای ابرو در ناحیه نزدیک به بینی به سمت بالا در قسمت های میانی به تدریج از شیب آن کاسته می شود.

یکی دیگر از تفاوت های موهای ابرو با موهای سر برجسته بودن آن است. و علاوه بر این هر فولیکول دارای تنها یک تار مو است در حالی که فولیکوهای موی سر دارای ۳ الی ۴ تار مو می باشد. بنابراین کاشت ابرو نیازمند حساسیت و دقت ویژه ای است.

نحوه کاشت ابرو 

در کاشت ابرو ابتدا فرد تحت بی حسی قرار می گیرد و سپس پزشک الگوی کاشت را با مارکر مشخص می کند. موهای ابرو باید در زاویه خاص و به حالت بادبزن کاشت شود بر همین اساس پزشک محل کاشت را با سوزن مخصوصی سوراخ و سپس فولیکول های مو را پیوند می زند. 

پزشکان نیز ضمن پیوند باید به خاطر داشته باشند از موی تکی برای پیوند استفاده کند، حین کاشت انحنای طبیعی ابرو باید حفظ شود، موی پیوندی را به گونه ای کاشت کنند که تا حد امکان نسبت به سطح پوست تخت باشد و جهت موهای پیوندی در راستای ابروهای طبیعی باشد.

نتایج حاصل از پیوند ابرو

موهای کاشت شده پس از مدت کوتاهی دچار ریزش می شود، هم‌چنین ممکن است با بسته شدن محل های گیرنده کمی جهت گیری مسطح موهای کاشت شده تغییر کند. 

موهای پیوندی مورد نیاز برای ابرو را می توان از قسمت های مختلف بدن دریافت کرد اما باید توجه داشت که موهایی باید برداشت شود که ویژگی های موهای ابرو را داشته باشد بنابراین حصول نتیجه نهایی تا حدود یکسال به طول می انجامد.

#کاشت ابرو  #پیوند ابرو  # ریزش ابرو   #ابروی زیبا  #ابروی پرپشت  #فولیکول مو

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کاشت ترفندی برای داشتن ابروهای زیبا

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس