مدیریت اخبار  

کاشت "ابرو" چگونه انجام می شود؟

0 نظرات
2463
۲۰-مهر-۱۳۹۶

کاشت "ابرو" چگونه انجام می شود؟

کاشت یکی از روش های ترمیم ابرو است که برای افرادی از کم پشتی، بی حالتی و یا نداشتن ابرو رنج می برند، کاربرد دارد.

در کاشت ابتدا نقاطی که ابرو نیاز به اصلاح دارد با مداد علامت زده می شود و سپس ابرو به سه قسمت تاج، بدنه و دم دسته بندی می شود؛ زیرا تکنیک کاشت مو در هر قسمت بسیار متفاوت است.

انتخاب جراح با تجربه و مراجعه به کلینیک های دارای مجوز در نتیجه حاصل از کاشت بسیار موثر است. پزشکان با تجربه برای پیوند از قسمت هایی از بدن مو برداشت می کنند که از نظر ضخامت تفاوتی با سایر موهای ابرو نداشته باشد زیرا؛ در غیر این صورت نتیجه حاصل از جراحی کاملا غیرطبیعی به نظر می رسد.

هم چنین پزشکان با تجربه در هنگام کاشت به زاویه رویش موهای ابروی فرد توجه می کنند و منطبق با آن عمل ترمیم را انجام می دهند.

۰موهایی که برای تاج ابرو انتخاب می شود باید با زاویه مناسب و رو به بالا پیوند زده شود اما موهایی که در بدنه ابرو پیوند زده می شود باید کمی مایل و به سمت دم ابرو کاشته شود.

در نهایت موهایی که دم پیوند زده می شود باید در زاویه صفر درجه و نزدیک سطح پوست باشد.

زمانیکه ابرو در زاویه مناسب کاشته شود رشد آن نیز طبیعی خواهد شد در این صورت فرد می تواند از داشتن ابروهای طبیعی بهره مند شود.

بنابراین به افراد توصیه می شود برای داشتن ابروهایی زیبا به متخصصان دارای تجربه مراجعه کنند و فریب تبلغات کذب را نخورند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کاشت "ابرو" چگونه انجام می شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس