مدیریت اخبار  

کاشت ابرو با موهای طبیعی برای همه

0 نظرات
2263
۱۹-مرداد-۱۳۹۶

داشتن ابروهای پرپشت، نوک تیز و خوش حالت یکی از عوامل جذابیت و زیبایی است که امروزه این مساله بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، به گونه‌ای که افرادی که ابروهای کم پشت و بی‌حالت دارند به دنبال روش‌های مختلف برای زیبایی ابروهایشان هستند. تاتو، میکروپگمنشن و ... از جمله‌ روش‌های اصلاح حالت ابرو است اما در این روش‌ها به دلیل استفاده از رنگ زیبایی حاصل شده طبیعی نخواهد بود و علاوه بر آن به مرور زمان این رنگ‌ها کم‌رنگ شده و چهره فرد را از نظر زیبایی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کلینیک زیبایی سعادت آباد به افرادی که متقاضی زیبایی و اصلاح حالت ابرهایشان هستند پیشنهاد می‌کند که روش کاشت ابرو را انتخاب کنند، زیرا در این روش موهای طبیعی به ابرو پیوند زده می‌شود و فرد به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا می‌کند. داشتن ابروهای زیبا، خوش حالت و پرپشت علاوه بر زیبا‌تر شدن چهره در حالت چشمان افراد نیز تاثیر می‌گذارد بنابراین انتخاب یک کلینیک مناسب و با تجربه نقش بسزایی در افزوده شدن زیبایی می‌تواند داشته باشد.

نواحی انتخاب برای پیوند

در کاشت موطبیعی پزشک از ناحیه پشت سر و گوش که دارای موهای ظریف و مشابه موهای ابرو است، موهای پیوندی را برداشت و در محل مورد نظر با ظرافت خاصی پیوند می‌زند. زاویه کاشت موهای پیوندی بسیار حائز اهمیت است، زیرا کاشت مو با در جهتی رشد موهای ابروی طبیعی باشد تا ظاهری زیبا را ایجاد کند.

به طور متوسط در هر ابرو 400 تار مو می‌توان کاشت انجام داد اما بر حسب نیاز افراد این میزان می‌تواند متغییر باشد، البته باید گفت اگر موهای پشت سر و گوش فرد مناسب برای پیوند نباشد، پزشک از موهای قفسه سینه نیز می‌تواند استفاده کنند بنابراین تمام افراد می‌توانند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو جزو جراحی‌های زیبایی کم‌تهاجمی است به همین دلیل عوارضی را برای فرد به همراه ندارد این در حالی است استفاده از روش‌های موقت مانند تاتو، هاشور و میکروپگمنشن نه تنها با درد و خونریزی همراه است، می‌تواند خطر سرطان را نیز به دلیل استفاده از رنگ‌های نامرغوب برای افراد به همراه داشته باشد.

احتمال عفونت

در روش کاشت ابرو بر خلاف روش‌های موقتی که در مراکز غیراستاندارد و غیرمتخصص انجام می‌شود، فرد در یک کلینیک دارای مجوز وزارت بهداشت کاشت ابرو را انجام می‌دهد و چون جراحی کاشت در یک مکان کاملا استرریزه است هیچ خطری از جمله عفونت را برای فرد به همراه ندارد.

مدت زمان جراحی

کاشت ابرو به دلیل اینکه جزو جراحی‌های بسیار حساس است و نیاز به دقت، ظرافت و تکنیک دارد ممکن است میانگین بیش از 3 ساعت به طول بینجامد.

مراقبت پس از کاشت ابرو

افراد ممکن است پس از کاشت دچار خونریزی، تورم، احساس خارش و ... شوند که این علائم کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد اما به افراد تاکید می‌شود به هیچ عنوان محل کاشت شده را دستکاری نکنند و از خاراندن آن به شدت اجتناب کنند البته این مراقبت همیشگی نیست و زیر نظر پزشک انجام می‌شود. نتایج کاشت ابرو دائمی است و پس از جراحی می‌تواند از نتایج آن برای زیباتر دیدن شدن بهره‌مند شود.

چه کسانی می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند

 

تمام افرادی که از داشتن ابروهای کم پشت و بی‌حالت رنج می‌برند می‌توانند کاندید برای کاشت ابرو شوند. حتی افرادی که قبلا نیز بارها تاتو کرده‌اند می‌تواند برای کاشت ابرو اقدام کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
عوارض کاشت ابرو مدت زمان جراحی مراقبت پس از کاشت ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس