مدیریت اخبار  

چگونه چهره جذابی داشته باشیم

چگونه چهره جذابی داشته باشیم

افزایش سن، پیروی از رژیم های سخت و طاقت فرسا برای تناسب اندام، استعمال سیگار، مصرف مشروبات الکی، ژنتیک، ابتلا به برخی بیمار و مصرف داروهای خاص و ... موجب افتادگی پوست و عمیق شدن خطوط روی صورت می شود به گونه ای که چهره فرد بیش از سن واقعی اش دیده می شود. تزریق چربی یکی از روش های موثر برای رفع چین و چروک، افتادگی پوست و به طور کلی جوانسازی پوست است که نتایج حاصل از آن ماندگار و دائمی است.

نحوه تزریق

پزشک متخصص پس از انجام بررسی و آزمایش های لازم و اطمینان از سلامتی بیمار به کمک بی حسی موضعی و به صورت سرپایی برداشت و تزریق چربی را انجام می دهد. چربی مورد نیاز در این روش باید حتما از چربی انباشته شده در بدن خود فرد استفاده شود بنابراین این روش تنها برای که از چاقی و تجمع چربی رنج می برند مناسب است. در این روش پزشک به کمک سوزن های مخصوصی از ران، پهلو یا شکم چربی را ساکشن می کند و سپس پس از غرلباگری به منطقه مورد نظر تزریق می کند.

اگر پوست بیمر شل و افتاده باشد ابتدا باید لیفت صورت انجام و سپس تزریق صورت گیرد. پس از تزریق چربی مقداری از چربی تزریق شده جذب بدن می شود به همین دلیل در برخی بیماران می توان مقداری چربی، بیش از میزان مورد نیاز برداشت  و در بانک چربی نگه داشت تا بیمار پس از مدتی در صورت عدم رضایت از نتیجه جراحی صرفا جراحی تزریق چربی را انجام دهد. البته بیماران باید به خاطر داشته باشند نمی توان چربی برداشته شده را بیش از 8 ماه در بانک نگه داشت.

تزریق چربی با ماندگاری 7ماهه

معمولا تزریق چربی عمر7ماه دارد و به مرور چربی جذب بدن می شود و اثری از آن دیده نمی شود. عوامل موثر در ماندگاری چربی در مرحله اول به تکنیک پزشک و محل برداشت چربی بستگی دارد. 

مراقبت های بعداز تزریق

3 الی 7 روز بعد از تزریق اثری از کبودی به هیچ عنوان دیده نخواهد شد و فرد می تواند به کار روزمره خود ادامه دهد. البته به بیماران توصیه می شود در هفته اول پس از تزریق در زاویه 30 درجه بخوابند و از دستکاری محل تزریق به شدت خودداری کنند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چگونه چهره جذابی داشته باشیم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس