مدیریت اخبار  

چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

0 نظرات
2758
۲۸-شهریور-۱۳۹۶

چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

تمام افرادی که از کم پشتی و بی‌حالتی ابرو رنج می‌برند می‌توانند با جراحی کاشت ابرو از داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت بهره‌مند شوند.

آیا محدودیتی برای تعداد موهای کاشت شده وجو دارد؟

ابرو و حالت آن تاثیر زیادی در زیبا و یا عدم زیبا دیدن شدن افراد دارد بنابراین کاشت ابرو باید کاملا طبیعی در جهت رویش موها و به تعداد مورد نیاز انجام شود که تشخیص تعداد آن به تشخیص پزشک و نیاز مراجعه متفاوت است اما میانگین برای هر ابرد 50 تا 100 عدد مو پیوند زده می‌شود.

آیا کاشت ابرو روی چشم و سلامت آن تاثیر می‌گذارد؟

تاکنون هیچ عارضه‌ای در خصوص کاشت ابرو برای بینایی گزارش نشده است و به طور کلی هیچ ارتباطی بین ابرو و چشم وجود ندارد.

آیا روی ابروهایی که تاتو انجام شده می‌توان کاشت انجام داد؟

روی ابروهای تاتو شده می‌توان کاشت انجام داد اما نمی‌توان تغییری در حالت آن ایجاد کرد به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند ابتدا فرد تاتو خود را به کمک لیزر از بین ببرد و سپس کاشت انجام دهد.

نتایج حاصل از کاشت دائمی است؟

نتایج حاصل از کاشت دائمی است اما افراد باید به خاطر داشته باشند 2 هفته پس از کاشت موهای کاشت شده دچار ریزش می‌شود و به تدریج مجدد شروع به رشد می‌کند تا اینکه بعد از میانگین 5 ماه فرد کامل می‌تواند از داشتن ابروهای طبیعی بهره‌مند شود.

ایا ابروهای کاشت شده قابل رنگ کرده هستند؟

به افراد توصیه می‌شود ترجیحا از دستکاری بی‌جهت ابروهای کاشت شده خودداری کنند اما انجام رنگ ابرو 6 ماه پس از کاشت بلامانع است.

آیا موهای کاشت شده رشد می‌کند؟

موهایی که پیوند زئه می‌شود از بدن خود فرد گرفته می‌شود و یک موی زنده است بنابراین پس از کاشت رشد موهای ابرو طبیعی خواهد بود اما افراد باید به خاطر داشته باشند موهیا پیوند شده را نباید از ریشه به وسیله موچین و ... جدا کنند.

آیا از موی سایر افراد می‌توان برای پیوند استفاده کرد؟

خیر، زیرا احتمال سازگار نبودن و پس زدن پیوند وجود دارد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس