مدیریت اخبار  

پیکرتراشی پیشرفته به روش لیپوماتیک

0 نظرات
2274
۱۷-مرداد-۱۳۹۶

چاقی چه در شکل موضعی وچه در فرم فراگیر و عمومی به یکی از شایعترین علل مراجعه به کلینیک های زیبایی و درمانی مبدل شده است. به همین منوال روش های پیکرتراشی (Body Contour) از دیرباز مورد توجه پزشکان و جراحان پلاستیک بوده و طی ١-٢ دهه اخیر پیشرفت های شایان توجهی داشته است.

روش لیپوساکشن سنتی به معنی خارج کردن چربی های منطقه ای و موضعی با قدرت مکش بالاست. انجام این روش در ابتدا با دستگاه های قدیمی نیاز به بستری و بیهوشی عمومی داشت، حجم چربی کمتری خارج می شد و میزان خونریزی تورم و درد بیشتر بود، اگر چه هنوز هم این روش طرفداران خاص خود را دارد با ابداع روش های نوین بتدریج پزشکان رو به روش های کم خطرتر و سریع تر آوردند.

در روش اولتراسونیک، چربی با قدرت امواج مافوق صوت شکسته و سپس با دستگاه مکش خارج می شد،‌ این روش هم به علت اثرات گرمایی می تواند باعث سوختگی و از دست رفتن پوست و سوختگی بافت های عمقی شود در روش لیپولیزر استفاده از لیزر قبل از انجام لیپوساکشن است یعنی پس از تزریق مایع تامی سنت چربی ها به کمک لیزر شکسته می شوند و سپس به صورت چربی مایع شده خارج می شود، این روش در دست پزشکان محتاط و ماهر مشکل خاصى بدنبال نداشت ولى در مواردى بدلیل عدم مهارت کافی اپراتور و یا استفاده از دستگاه هاى غیر استاندارد با درجات بالا، سوختگى پوست و یا فیبروز و سفت شدن منطقه اى زیر پوست دیده می شد و ناصافی سطح پوست در برخی موارد دیده می شود.

در روش لیپوماتیک، سلول های چربی، ابتدا بروش کاملا فیزیکى و نه اشعه و یا حرارت تخریب شده و توسط حرکات لرزشی و ارتعاشی کانولا بصورت آزاد در می آید و سپس این چربی  به آرامی و بدون درد و خونریزی توسط  دستگاه از بدن خارج می شود.

 لیپوماتیکبا برخورداری از سیستم امنیتی ویژه آن محافظت از بافت های حساس بدن (اعصاب، رگ های خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد در روش های پیشرفته پیکرتراشی هدف معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است

این روش ها نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به طور اعجاب انگیزی به سفت تر شدن و لیفت پوست نیزکمک می کند. به طوریکه حتی بلافاصله بعد از انجام لیپوماتیک و با وجود تخلیه چربی شلی پوست کاهش می یابد، نکته مهم و جالب این است که کاهش سایز تا مدت ها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز می شود

بدلیل عدم استفاده از لیزر و عدم ایجاد حرارت در بافت چربى امکان فیبروز در بافت زیر پوست بسیار کم است و به این علت انتخاب دستگاه لیپوماتیک براى شکم خانم هایی که تاکنون زایمان نداشته اند مناسب تر است.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوساکشن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس