مدیریت اخبار  

پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان

0 نظرات
6396
۱۸-اردیبهشت-۱۳۹۶

پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان

 جراحان زیبایی درمراکز جراحی سعادت اباد شاهد رشد تعداد مردانی را که تمایل به داشتن یک بدن زیباتر دارند، می باشند و به این ترتیب تعداد جراحی های لیپوماتیک در کلینیک سعادت اباد تا حد زیادی در سال های اخیر، افزایش یافته است. این روش، خطوط قسمت های مختلف بدن را با از بین بردن چربی، زیباتر می کند و 17% افزایش محبوبیت را در آگوست سال 2009 داشته است.

سال گذشته، رونالدو، بازیکن فوتبال گزارش داد که تحت عمل جراحی برای حذف چربی از معده ی خود قرار گرفته است. گروه بیمارستانی، شاهد افزایش گسترده ی تعداد مردان بود که به دنبال نتایج سریع و چشمگیر برای رسیدن به یک بدن زیبا بودند.

پیش از این مردان بریتانیایی تمایل داشتن تا سینه ی خود را برای این که شبیه سینه ی سیمون کاول نشود، کوچکتر کنند. با این حال، جراحان کاهش تقاضا را برای عمل ژنیکوماستی در این سال ثبت کرده اند. مردان اکنون دوست دارند که پهلوهای لاغرتر و شکم صاف داشته باشند.

بیشتر کسانی که تقاضای عمل لیپوماتیک را دارند میخواهند در ناحیه شکم و پهلو و پشت بازوها و غبغب و قسمت داخلی و خارجی ران تناسب اندام داشته باشند. چربی اضافه در این قسمت ها در واقع عوارض اضافه وزن میباشد.

بسیاری از مردان از ناحیه پهلو و شکم چاق هستند و به صورت موضعی میخواهند به تناسب اندام برسند.

پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان در ایران :

مردان در ایران بیشتر از ناحیه شکم و پهلو چاق هستند که نتیجه کم تحرکی و نداشتن برنامه ورزشی مناسب میباشد.البته برنامه غذایی نامناسب نیز یک عمل مهم دیگر در چاقی موضعی در مردان ایرانی میباشد.پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان با تقاضای بالایی روبه رو میباشد.باید در نظر داشت که بعد از این عمل مراقب و داشتن برنامه غذایی مناسب الزامی میباشد. یکی از شروط داشتن تناسب اندام در عمل لیپوماتیک حفظ ان بعد از عمل میباشد که بیمار باید در نظر داشته باشد.

 

پيكر تراشي با لیپوماتیک  (Lipomatic)

با استفاده از روش لیپوماتیک مي توان چربي هاي تجمع يافته در ناحيه شكم ،  پهلوها ،  سردل ،  پاها ،  بازو ،  غبغب و بزرگي سينه مردان (ژنيكوماستي) را بدون برش جراحي و بخيه از بين برد

كاربرد اصلي

برداشت چربی از تمام نقاط بدن حتی غبغب، سینه، بازو، ران، کناره های زانو، ساق پا و ...

-درمان نمای ظاهری پوست پرتقالی سلولیت، بعلت امکان برداشت چربی از نزدیکترین مناطق به سطح پوست

-امکان تزریق چربیهای برداشت شده بعنوان فیلر، بدون نیاز به شستشو و سانتریفیوژ، با بیشترین مدت ماندگاری چربیها، نسبت به چربیهای برداشت شده با سایر روشها

نوع برش و بيهوشي

این تکنینک تلفیقی از دو تکنیک Tumescent و Power Assisted می‌باشد. مهمترین ویژگی این تکنیک استفاده از فرکانس‌های پایین ارتعاشی (به ویژه نسبت به تکنیک اولتراسوند) می‌باشد که این خاصیت مزایای متعددی از جمله خونریزی کمتر، بهبود سریع‌تر، دوران نقاهت کوتاهتر، نتایج موثرتر درمانی و مهم‌تر از همه جلوگیری از خطر سوختگی پوست را شامل می‌شود.

عوارض احتمالي

تورم و خونمردگي نواحي عمل شده و اطراف ان كه به تدريج از بين مي رود . ترشح مايع از محل عمل به مدت دو تا سه روز .

 

مراقب بعد از عمل

ر این روش تنها به 2 هفته بستن گن نیاز است، در حالیکه در سایر روشها 1 ماه بستن گن ضروری است.

تورم تا هفت روز به حداكثر خود مي رسد و پس از ان به تدريج كاهش مي يابد راه رفتن خوب است و بيماران بايد در اولين فرصت ممكن شروع به تحرك و راه رفتن نمايند .

 

جراحي زيبايي شكم و پهلو//Abdominoplasty

در عمل ابدومينوپلاستي ضمن برداشتن پوست شل و اويزان شكم چربي هاي اضافه زير ناف سر دل و پهلو ها نيز ليپوليز مي شوند . ترميم شلي عضلات شكم جزء اصلي اين عمل است و بدون ان شكم صاف و تخت نخواهد شد . اين عمل ضمن فرم دهي شكم و پهلوها ، كمر درد مشكلات مربوط به شلي شكم و زير شكم را نيز از بين مي برد .

كاربرد اصلي

  درمان بزرگي و افتادگي شكم ، پهلوها ، سردل و ناحيه زير شكم

  درمان ترك هاي پوستي ناشي از حاملگي و يا كاهش وزن شديد

  درمان همزمان فتق و از هم گسيختگي و شلي عظلات جدار شكم

نوع برش و بيهوشي

   اين عمل با بيهوشي عمومي و بابرش عرضي و ظريف در ناحيه چين زير شكم (خط سزارين) انجام مي شود .

  مدت عمل حدودا دو ساعت و نيم است و معمولا در بيماران بالاي سي سال كه يك يا چند زايمان داشته اند انجام مي شود .

عواض احتمالي

  تجمع مايع در زير برش جراحي كه خود به خود از بين مي رود .

  اسكار عرضي در ناحيه چين زير شكم كه با گذشت زمان نقره اي مي شود .

  بي حسي ناحيه زير ناف كه معمولا در عرض شش ماه تا يك سال از بين مي رود .

مراقبت بعد از عمل

  بيماران بايد تا يك هفته به صورت خميده راه بروند و تا دو ماه از انجام ورزش هاي سنگين پرهيز كنند .

  راه رفتن حتي از روز بعد از عمل توصيه مي شود .

  بيماران بايد در چند روز اول با انجام تنفس عميق ريه هاي خود را باز كنند .

 

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
اخبار مشابه:
جراحی های زیبایی مردان لیپوماتیک لیپوماتیک در مردان لیپوماتیک شکم و پهلو لیپوماتیک پیکر تراشی لیپوماتیک پیکرتراشی پیکر تراشی پیکر تراشی با لیپوماتیک در مردان پیکر تراشی بدن پیکر تراشی لیپوماتیک پیکرتراشی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس