مدیریت اخبار  

پیشگیری از طاسی و ریزش مو با تزریق مزوتراپی

0 نظرات
1248
۲۹-اردیبهشت-۱۳۹۷

پیشگیری از طاسی و ریزش مو با تزریق مزوتراپی

مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که طی آن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن های بسیار ریز به داخل پوست تزریق می شود. این مواد شامل انواع ویتامین ها، دارو و یا فاکتور رشد است. چند دهه است که از مزوتراپی به شکل موفقیت‌آمیزی برای بازیابی کیفیت موها و رفع کم پشتی آن‌ها و همچنین کمک به رشد مجدد موهای زنان و مردانی که در ابتدای فرایند ریزش مو یا طاسی سکه‌ای قرار دارند استفاده می‌شود در واقع  این روش برای کسانی که موی سالم دارند کاربرد دارد.

مزوتراپی  علاوه بر توقف روند ریزش موها موجب  رشد مجدد موهایی که فولیکول‌های آن در حالت خواب به سر می‌برد، می‌شود. بنابراین به افرادی که دچار ریزش، کم پشتی و عدم رویش موها شده اند توصیه می شود پس از مراجعه به پزشک و انجام بررسی های اولیه کاندید مزوتراپی شوند.

افراد بر ترمیم رویش و جلوگیری از ریزش مو به جلسات متعددی مزوتراپی نیاز دارند که جلسات باید در فواصل زمانی مشخص انجام شود که تعداد جلسات و فواصل زمانی بین آن بر اساس شرایط بیمار، وضعیت رویش موها، بیماری های زمینه و ... بیمار توسط پزشک تعیین  می شود.

نکات مهم

بیماران ممکن است هنگام تزریق به صورت محسوس احساس درد داشته باشند که در این افراد می توان از بی حس کننده موضعی استفاده کرد. از مهم ترین نکات مزوتراپی آن است که بیماران باید تا 24 ساعت بعد از تزریق از استحمام خودداری کنند، ناحیه تزریق را به صورت مرتب ماساژ دهند و تا پایان دوره درمان از دستکاری مو شامل سشوار کشیدن، رنگ کردن و ... خودداری کنند.

مشاهده نتایج

نتایج حاصل تزریق در جلسات چهارم به بعد مشخص می شود و افراد حدود 4 ماه پس از تزریق نتایج این روش را مشاهده می کنند.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پیشگیری از طاسی و ریزش مو با تزریق مزوتراپی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس