مدیریت اخبار  

پروتز یا تزریق چربی؛ گامی برای ترمیم بافت سینه

0 نظرات
2859
۰۶-مهر-۱۳۹۶

پروتز یا تزریق چربی؛ گامی برای ترمیم بافت سینه

بزرگ کردن سینه به کمک کارگذاری پروتز یا تزریق چربی جزو روش های درمانی و زیبایی است که برای افرادی که سینه بسیار کوچک دارند، از سایز و اندازه سینه خود رضایت ندارند و یا افرادی که به دنبال ابتلا به برخی بیماری ها و درمان های وابسته به آن از جمله سرطان دچار از دست رفتن بافت سینه شده اند کاربرد دارد.

به کمک این روش ها بافت سینه ترمیم و برجسته می شود. به افراد توصیه می شود برای انجام برجسته سازی سینه و نوع روش با پزشک خود مشورت کنند.

تفاوت پروتز با چربی

در تزریق، چربی مورد نیاز از بدن خود فرد قسمتی که چربی تجمع یافته استفاده می شود بنابراین پس از تزریق بدن چربی تزریق شده را بیگانه محسوب نمی کند و علیه آن واکنش نشان نمی دهد  اما پروتز یک جسم خارجی است که در موارد نادر ممکن است بدن علیه آن به عنوان یک عامل بیگانه مقابله کند.

کاندیدهای مناسب

افراد پس از مراجعه به پزشک، دریافت مشاوره و انجام آزمایش های لازم در خصوص نوع روش مناسب باید به پزشک خود اطمینا کنند زیرا برای مثال افراد لاغر که دارای چربی اضافی نیستند گزینه مناسبی برای تزریق چربی محسوب نمی شوند و یا افراد مبتلا به سرطان گزینه مناسبی برای تزریق چربی نیستند پس اعتماد به پزشک جراح شما را بهتر به هدف می رساند.

غیر ممکن بودن جایگزینی روش درمان

در تزریق چربی نمی توان از چربی فرد دیگری برای تزریق استفاده کرد زیرا این مساله ممکن است موجب بروز عوارض جانبی و عد پاسخ صحیح شود بنابراین در تزریق صرفا باید از چربی خود فرد استفاده کرد.

محدویت بزرگ کردن سینه

افراد متقاضی بزرگ کردن سینه باید انتظار نتیجه معقولانه داشته باشند زیرا اندازه سینه علاوه بر حفظ و زیبایی ظاهر باید به گونه ای باشد که موجب درد کمر و گردن نشود بنابراین سایز سینه و بزرگ کردن آن بر اساس اندام فرد تعیین می شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پروتز یا تزریق چربی؛ گامی برای ترمیم بافت سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس