مدیریت اخبار  

پرسش‌هایی درباره یکی از روش‌های غیرجراحی سفت کردن و لیفت پوست

پرسش‌هایی درباره یکی از روش‌های غیرجراحی سفت کردن و لیفت پوست

 

هایفوتراپی HIFU عبارت است از انتقال امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین و به‌طور متمرکز در لایههای عمقی پوست که به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست انجام می‌شود.

 

1.     نحوه انجام هایفوتراپی چگونه است؟

هایفوتراپی معمولاً به‌صورت سرپایی و به کمک سرموضعی (کرم‌های بی‌حسی) انجام می‌شود .

2.     مهم‌ترین ویژگی هایفوتراپی  چیست؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی هایفوتراپی که باعث برتری آن نسبت به روش‌های دیگر می‌شود، این است که به هیچ عنوان سطح پوست دچار آسیب نمی‌شود اما درمان در عمق انجام می‌شود و بیمار می‌تواند بعد از انجام هایفوتراپی به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد.

3.     چند روز بعد از انجام هایفوتراپی می‌توان نتیجه کار را  در چهره خود مشاهده کرد؟

بلافاصله بعد از انجام هایفوتراپی می‌توان شاهد تغییرات اندکی در چهره خود شد، ولی باید برای مشاهده نتیجه نهایی باید 6 ماه تأمل کرد.

4.     هایفوتراپی در کدام قسمت‌های بدن کاربرد دارد؟

*لیفت ابرو ، صورت ، گردن

*از بین بردن غبغب

*سفت کردن پوست صورت ، گردن

*رفع افتادگی پلک بالا

*رفع چین و چروک‌های اطراف چشم ، صورت ، گردن

*رفع خطوط خنده و گریه اطراف لب‌ها

5.     عوارض حاصل از هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی هیچ عوارضی برای بیمار نخواهد داشت. بیمار بعد از انجام هایفوتراپی پوستی شاداب و جوان را حس خواهد کرد. بعد از هایفوتراپی ممکن است کمی پوست بیمار ملتهب شود و یا بیمار احساس سوزن سوزن شدن در پوست خود کند که این امر کاملاً طبیعی است و نیازی به درمان نیست؛ زیرا بعد از چند ساعت به‌طور کامل از بین خواهد رفت.

6.     آیا هایفوتراپی همان لیزر است؟

خیر، در هایفوتراپی از انرژی صوتی استفاده می‌شود که به راحتی از سطح پوست عبور  و به عمق نفوذ می‌کند و به ساخت کلاژن‌های پوست کمک می‌کند، ولی لیزر بر اساس انرژی نور کار می‌کند و نمی‌تواند در لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کند و همین امر باعث می‌شود پوست در سطح،  بهبود یابد.

7.     آیا انجام هایفوتراپی محدودیت سنی دارد؟

خیر، معمولاً بیماران در هر سنی که پوستشان قابلیت ارتجاعی داشته باشد و هیچ‌گونه بیماری پوستی نداشته باشند، می‌توانند از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند. ولی به معمولاً پزشکان برای افراد بالای 30 سال و زیر 60 سال برای داشتن نتیجه بهتر انجام این روش را توصیه می‌کنند.

8.     هایفوتراپی در چند جلسه انجام می‌شود؟

به‌طور معمول در یک جلسه هایفوتراپی انجام می‌شود، ولی در برخی از بیماران نیاز به حضور بیمار برای درمان در چند جلسه است که تعداد جلسات را پزشک متخصص بعد از معاینه پوست بیمار مشخص می‌کند .

9.     انجام هایفوتراپی برای چه افرادی ممنوع است؟

*بیماران دیابتی

*افرادی که از انواع پروتزهای فلزی در بدن خود استفاده کرده‌اند

*افرادی که بیمارهای عفونی دارند

*زنان باردار

 

10.            آیا افرادی که از تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست استفاده کرده‌اند، می‌توانند روش هایفوتراپی را جایگزین کنند؟

افرادی که به تازگی تزریق بوتاکس را انجام داده باشند باید تا 1ماه به پوست خود استراحت بدهند و بعد از آن می‌توانند هایفوتراپی را انجام دهند.

11. آیا بعد از انجام هایفوتراپی می‌توان از کرم‌های آرایشی استفاده کرد؟

بله، اما بهتر است تا چند ساعت بعد از انجام هایفوتراپی از کرم زدن و آرایش کردن خودداری کرد تا اگر پس از هایفوتراپی فرد دچار مشکلات پوستی شد سریعاً متوجه و نسبت به درمان اقدام کند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پرسش‌هایی درباره یکی از روش‌های غیرجراحی سفت کردن و لیفت پوست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس