مدیریت اخبار  

پایان کابوس زنان مبتلا به سرطان پستان با تزریق چربی

0 نظرات
2077
۰۸-آذر-۱۳۹۶

پایان کابوس زنان مبتلا به سرطان پستان با تزریق چربی

امروزه تزریق چربی به یکی از روش‌های متداول برای ترمیم و بازسازی بافت سینه پس از برداشتن کامل یا بخشی از سینه پس از درمان سرطان تبدیل شده است. داشتن سینه‌های برجسته یکی از نشان‌های زنانه است که بسیاری از افرادی که به سرطان پستان مبتلا می‌شوند علاوه بر شیمی درمانی و رادیوتراپی از اینکه سینه خود را از دست بدهند دچار استرس و نگرانی می‌شوند که این استرس حتی می‌تواند در روند درمان آنها تاثیر منفی بگذارد.

روش‌های متعددی برای بازسازی و ترمیم بافت سینه پس از درمان سرطان پستان وجود دارد که از جمله آن می‌توان به کارگذاری پروت برداشت پوست و ایجاد فرم سینه و تزریق چربی اشاره کرد اما به دلیل اینکه زنان مبتلا به سرطان پستان تحت درمان‌های سخت از جمله شیمی درمانی و رادیوتراپی قرار گرفته‌اند باید روشی را برای ترمیم بافت سینه انتخاب کرد که خطرات و عوارض زیادی را برای افراد به همراه نداشته باشد که یکی از ایمن‌ترین این روش‌ها تزریق چربی است.

در تزریق چربی، پزشک چربی مورد نیاز را از سایر نقاط بدن که دچار چربی اضافه است، برداشت و سپس به بافت سینه تزریق می‌کند به همین دلیل خطرات جدی فرد را تهدید نمی‌کند، زیرا بخشی از چربی تزریق شده جذب بدن می‌شود.

زنان مبتلا به سرطان باید برای ترمیم بافت سینه تا اتمام دوره درمان تامل کنند، زیرا عواملی از جمله مصرف داروهای خاص، شیمی درمانی و رادیوتراپی می‌تواند در نتیجه حاصل از تزریق چربی تاثیر منفی بگذارد اما اگر دوره درمان اتمام شود خطراتی افراد را تهدید نمی‌کند. 

#تزریق چربی   #شیمی درمانی   #رادیوتراپی   #بافت سینه   #سرطان پستان  #از دست رفتن پستان 

  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پایان کابوس زنان مبتلا به سرطان پستان با تزریق چربی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس