مدیریت اخبار  

پاک کردن تاتو بدون ایجاد زخم

0 نظرات
4464
۱۰-آبان-۱۳۹۶

پاک کردن تاتو بدون ایجاد زخم

لیزر قطعی ترین و ایمن ترین روش برای پاک کرد تاتو است. لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه هایی که در زیر پوست تحت عنوان رنگ تاتو تجمع یافته، می تواند موجب تکه تکه شدن رنگ و در نهایت از بین بردن دائمی آن شود. پاک کردن تاتو با لیزر دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن می توان به عدم ایجاد زخم و جای آن روی پوست اشاره کرد. اشعه لیزر به گونه ای تنظیم شده است که به سلول های پوستی آسیب وارد نمی سازد.

یکی دیگر از مزایای لیزر عدم محدودیت استفاده از آن است. به کمک لیزر می توان تاتو را از قسمت های مختلف بدن از جمله نقاط حساس پاک کرد و در این امر پزشک با هیچ محدودیتی مواجه نیست.

همانگونه که عنوان شد، لیزر ایمن ترین روش پاک کردن لیزر است به گونه ای که به کارگیری آن هیچ عارضه ای را برای مراجعه کنندگان به همراه ندارد، البته ممکن است فرد پس از لیزر کمکی دچار تورم، التهاب و قرمزی شود، اما این علائم ظرف کم تر از چند روز بهبود می یابد. هم چنین استفاده لیزر خطر ابتلا به عفونت را در پی ندارد و افراد با آرامش خاطر می توانند نسبت به پاک کردن تاتو با لیزر اقدام کنند.

کوتاه بودن دوره بهبودی نیز از دیگر مزایای  استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو است. افراد باید به خاطر داشته باشند پس از تاتو برای مدتی (طبق دستور پزشک) از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنند و حتما طبق دستور پزشک عمل کنند، برای مثال اگر تاتوی ابرو را با لیزر پاک کردن کرده اند پس از آن برای مدتی حتما از کرم ضد آفتاب و نقاب برای محافظت از پوست خود استفاده کنند تا برخورد نورخورشید به محل لیزر به حداقل برسد.

لیزر به گونه ای رنگ تاتو را مورد هدف قرار می دهد که هیچ آثاری روی پوست افراد باقی نمی گذارد حتی خود فرد نیز پس از رفع علائم پس از لیزر، متوجه آثار و بقایای تاتو نخواهد شد.

پاک کردن تاتو با لیزر ممکن است طی چند جلسه انجام شود که تعداد جلسات توسط پزشک و بر اساس نوع رنگ، محل و وسعت تاتو در افراد مختلف، متفاوت است.

#لیزر   #لیزر تاتو   #تاتو    #زخم   #جای زخم   #کرم ضد آفتاب   #پوست  #محافظت از پوست   #اشعه لیزر   #سلول های پوستی   #پاک کردن تاتو   #محو کردن تاتو   #از بین بردن تاتو   #رنگ تاتو

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پاک کردن تاتو بدون ایجاد زخم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس