مدیریت اخبار  

پاسخ به پنج سوال مهم درباره لیپوماتیک

0 نظرات
1432
۰۵-مهر-۱۳۹۷

پاسخ به پنج سوال مهم درباره لیپوماتیک

با صنعتی شدن زندگی، مردم کمترین زمان خود را برای تغذیه صرف می‌کنند و بدون آنکه دقتی در تهیه و روش پخت غذا داشته باشند آن را میل میکنند و به‌طور کلی تحرک و ورزش را فراموش کرده‌اند که همین امر باعث می‌شود فرد دچار عدم تناسب اندام و چاقی شود و زمانی متوجه افزایش وزن خود می‎شوند که دیگر رژیم غذایی و ورزش چاره‌ای برای مشکل آنها محسوب نمی‌شود. با پیشرفت علم و بنا به نیاز مردم، محققان و پزشکان برای رسیدن هرچه آسان‌تر و بدون بازگشت به اندام دلخواه زنان و مردان راه‌حل‌های جدیدی را پیدا کرده‌اند که آسیب و عارضه‌ای برای بیماران ندارد. روش نوین لیبوماتیک روشی است که دیگر در آن خبری از برش‌های بزرگ لیپوساکشن و یا لیپولیز که بیمار باید گرمای زیادی را تحمل کند، نیست.

روش نوین لیپوماتیک به دلیل آنکه پزشک جراح  می‌تواند در یک جلسه، حجم بسیاری از چربیها را خارج کند و چربی‌های خارج شده را  در نواحی دیگر بدن استفاده کند بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است. لیپوماتیک مورد تائید بسیاری از پزشکان سراسر دنیا است و به‌راحتی به کمک این روش می‎توان از شر چربی‌های شکم، پهلو، بازو، باسن، اندام تناسلی خارجی زنان و .... خلاص شد.

لیپوماتیک برای چه کسانی تجویز می‌شود؟

جراحی لیپوماتیک برای افراد بالای 18 سال اعم از زن و مرد که از تجمع چربی در اندام‌ها رنج می‌برند و طی چند سال گذشته دچار تغییر وزن نشده‌اند توصیه می‌شود. هم‌چنین  زنانی که 4 ماه از زایمانشان گذشته است می‌توانند عمل زیبایی لیپوماتیک را انجام دهند و به راحتی به اندام زیبای خود دوباره دست یابند.

برای انجام جراحی لیپوماتیک چه کاری باید انجام بدهیم ؟

جراحی لیپوماتیک نیز همانند تمام جراحیهای بزرگ و کوچک بیمار باید 3هفته قبل از عمل سیگار خود را ترک کرده باشد و 2 هفته قبل از عمل استفاده از آسپرین و داروهای رقیق کننده خون را قطع کند و 8ساعت قبل از عمل باید معده خالی باشد و آزمایشات اولیه خود را انجام دهد.

 

لیپوماتیک چگونه انجام می‌شود؟

به خاطر ساده و آسان بودن عمل زیبایی لیپوماتیک، پزشک جراح از بی‌حسی موضعی استفاده می‎کند تا بیمار ورود لوله باریک کانولا به قطر نیم سانتیمتری را به داخل قسمتی که تجمع چربی داشته، احساس نکند.

کانولا در قسمت بیرونی به یک دستگاه مکنده متصل است و با حرکت ارتعاشی و لرزشی خود بافت چربی سفت و سخت شده را سست و تخریب می‌کند و چربی‌ها را به قطعات کوچکتر و یا مایع تبدیل می‌کند و در نهایت به کمک دستگاه مکنده، چربی از بدن فرد خارج می‌شود.

پس از جراحی لیپوماتیک چه باید کرد؟

معمولا تورم و کبودی حاصله از جراحی لیپوماتیک بین  3 الی 4 روز از بین می‌رود و پزشک با توجه به میزان چربی برداشته شده برای فرد استراحت در منزل نه به صورت مطلق توصیه می‎کند یعنی فرد می‌تواند در منزل به کار شخصی و روزمره خود رسیدگی کند اما باید حدود 7 الی 10 روز استراحت داشته باشد. پزشک بعد از جراحی برای سفت شدن شکم بیمار، استفاده از گن مخصوص را به مدت یک الی سه ماه تجویز میکند. با آنکه نتیجه جراحی لیبوماتیک دائمی است ولی بیمار باید از خوردن چربی و نمک خودداری کند و به دلیل احتمال کم آبی بدن مصرف مایعات را در روز افزایش دهد و رژیم غذای مناسب داشته و ورزش‌های مناسب زیر نظر پزشک انجام دهد.

وضعیت برش‌های ایجاد شده برای تخلیه چربی چگونه خواهد شد؟

معمولا سوراخ ایجاد شده با توجه به شرایط بدنی فرد بعد از سه روز کاملا بسته می‌شود اما فرد باید توجه داشته باشد هنگام استحمام اطراف سوراخ را به آرامی بشوید  و محل را رو به بیرون ماساژ دهد تا اگر مایع با چربی زیر پوست باقی مانده خارج شود و بعد از استحمام محل جراحی را با حوله نرم و تمیز خشک کند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پاسخ به پنج سوال مهم درباره لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس