مدیریت اخبار  

پاسخ به سوالات مهم درباره کرایولیپولیز

0 نظرات
2663
۱۴-آبان-۱۳۹۷

پاسخ به سوالات مهم درباره کرایولیپولیز

کرایولیپولیز جدیدترین تکنولوژی در تناسب اندام است که به «فریز چربی» نیز شناخته می‌شود. افراد قبل از انجام این روش باید ابهامات خود را برطرف کنند. 

  • آیا نتیجه کار در ساعات اولیه بعد از کرایولیپولیز قابل مشاهده است؟

خیر، زیرا بدن شما هنوز چربی های انجماد یافته را دفع نکرده و یک الی 4ماه، زمان برای دفع این چربی ها نیاز است. شما طی گذراندن این زمان به مرور و به آهستگی شاهد تغییر سایزتان خواهید بود.

  • اگر دوباره بعد از گذشت چند ماه شاهد تجمع چربی ها بودیم می توانیم کرایولیپولیز را تکرار کنیم؟

بله ، معمولا بعد از گذشت 2ماه می توان در همان منطقه کرایولیپولیز را انجام داد. پزشکان متخصص به هیچ عنوان کرایولیپولیز را بیش از 3 الی 4 بار در سال به افراد توصیه نمی‌کنند؛ زیرا ممکن است آسیبی برای بدن به همراه داشته باشد.

  • آیا می توان از روش کرایولیپولیز برای کاهش وزن استفاده کنیم ؟

خیر ، روش کرایولیپولیز به هیچ عنوان برای کاهش وزن مناسب نیست بلکه به کمک این روش می توان چربی های تجمع یافته در ران، بازو، معده، کمر، پهلو، شکم و باسن را از بین برد  در واقع با این روش می توان صرفا تغییر سایز انجام داد.

  • دوران نقاهت کرایولیپولیز چه مدت طول می کشد آیا نیاز به استراحت دارد ؟

این روش نیاز به استراحت ندارد بعد از انجام کرایولیپولیز می توان به زندگی روزمره خود بازگشت .

  • عوارض حاصل از انجام کرایولیپولیز چیست؟

به دلیل انکه برای انجام کرایولیپولیز نیاز به برش و یا بخیه ای نیست این جراحی خطری برای فرد بدنبال نخواهد داشت فقط ممکن است فرد کمی در قسمتی از بدن که عمل کرایولیپولیز را انجام داده  احساس درد، قرمزی، تورم، خارش و سوزش کند که این امر طبیعی بوده و با گذشت چند روز بدون نیاز به درمان خاصی ازبین خواهد رفت.

  • درمان کرایولیپولیز برای چه کسانی ممنوع است؟

این روش برای افرادی که دچار بیماری قلبی، فشار خون، ناراحتی پوست، فتق، کم خونی، بیماری‌های عصبی هستند و افرادی که از چاقی زیاد رنج می برند ممنوع است.فقط در صورت درمان و اجازه پزشک مربوطه می توانند از کرایولیپولیز برای ازبین بردن چربی های بدن خود استفاده کنند.

  • آیا می توان از روش درمانی کرایولیپولیز برای سفت کردن پوست استفاده کرد؟

خیر، این روش فقط برای از بین بردن چربی های مناطق محدود بدن است و فقط قسمتی از پوست را  که چربی هایش را فریز کرده است را سفت می کند بنابراین نمی توان به تنهای برای سفت کردن پوست بدن از آن استفاده کرد.

  • آیا می توان از روش کرایولیپولیز برای کم کردن حجم شکم بعد از زایمان استفاده کنم ؟

بله ، می توان بعد از گذشت 6 الی 12 ماه بعد از زایمان عمل کرایولیپولیز را بدون انکه مشکلی برای شما پیش آید انجام دهید .

  • زمان مورد نیاز برای انجام  چقدر است؟

با توجه به حجم و منطقه ای که قرار است عمل کرایولیپولیز انجام شود معمولا بین یک الی 2 ساعت زمان نیاز است تا پزشک متخصص بتواند کار خود را با دقت انجام بدهد 

  • آیا روش کرایولیپولیز درد را به همراه خواهد داشت ؟

ممکن است فرد به خاطر تجمع زیاد چربی ها کمی در قسمتهای بدن خود احساس درد کند که این درد به قدری سطحی و بدون خطر بوده که می توان با استفاده از مسکن ساده تسکین داد.

  • آیا ممکن است استفاده از این روش باعث ایجاد سوختگی در بدن فرد شود؟

بله ، در صورتی که پزشک متخصص تجربه کافی و شناخت درست از انجام کرایولیپولیز را نداشته باشد ممکن است بیمار دچار سوختگی انجمادی شود.

  • آیا برای انجام کرایولیپولیز نیاز به بیهوشی و استراحت دارد؟

خیر، در این روش نیازی به بیهوشی و یا سر موضعی نیست بیمار می تواند با هوشیاری کامل روند درمان خود را مشاهده کند وبعد از انجام کرایولیپولیز می تواند در محل کار خود حاضرشود و نیازی به استراحت ندارد.

  • ماندگاری کرایولیپولیز چقدر است ؟

این روش نیز مانند روش‌های دیگر نیاز به رژیم و ورزش دارد بیمار باید وزن خود را در شرایط نرمال نگهدارد تا دوباره دچار تجمع چربی در قسمتهای از بدن خود نشود. 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «پیکر تراشی و تناسب اندام » می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این

زمینه کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پاسخ به سوالات مهم درباره کرایولیپولیز

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس