مدیریت اخبار  

پاسخ به سوالات شایع در مورد جراحی شکم

0 نظرات
2678
۲۳-تیر-۱۳۹۶

جراحی زیبایی شکم در بیمارانی انجام می­‌شود که افتادگی قسمت پایینی شکم دارند. در این افراد اگر میزان افتادگی شکم کم باشد، ناف­شان دستکاری نمی­‌شود و فقط قسمت پایین شکم دستکاری می‌شود اما اگر مقدار افتادگی زیاد باشد ناف هم دستکاری می‌شود و قسمت زیادی از پوست و بافت زیر جلد برداشته می­‌شود و به همراه عمل می‌­توان پهلوها هم ساکن و تخلیه شود که در نهایت پوست پایین کشیده می­‌شود و شکل شکم ترمیم می­‌شود.

این عمل برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که افتادگی قسمت پایینی شکم دارند، می­‌توانند عمل جراحی شکم انجام دهند.

جراحی زیبایی شکم برای چه افرادی توصیه نمی‌­شود؟

جراحی زیبایی شکم برای افرادی که اضافه وزن زیادی دارند، کسانیکه سن­شان بالاست و یا گرفتار عوارض و بیماری­های همراه دارند، بیماری قلبی، دیابت دارند. این عمل برای افرادی که خیلی کم سن و سال هستند و یا کسانیکه قصد بارداریدارند و مهمترین از همه اینکه افتادگی شکم ندارند، توصیه نمی شود.­

بهتر است عمل قبل از زایمان یا بعد از زایمان انجام شود؟

اگر قصد انجام این زایمان را دارید، حتما جراحی زیبایی شکم را به بعد از زایمان موکول کنید و بگذارید تا شش ماه از زایمان­تان هم بگذرد و شکم­تان هم به حالت نرمال بازگردد و بعد زایمان انجام شود.

محدودیت جنسی هم دارد؟

هم آقایون و هم خانم­‌ها می­‌توانند جراحی زیبایی شکم را انجام دهند و شکم‌­های زیبا داشته باشند. آقایونی که افتادگی پوست دارند، می­‌توانند این عمل را انجام دهند، اما آقایونی که افتادگی پوست دارند، بهتر است این عمل را انجام دهند، در  غیر این صورت بهتر است تا از عمل لیپولز را انجام دهند.

با جراحی شکم چند کیلوگرم از وزن­مان کاهش پیدا می­‌کند و این عمل چند کیلوگرم از وزن­مان را کاهش می­‌دهد؟

جراحی شکم تاثیر زیادی در وزن ندارد و وزن حجمی چربی کم است و ممکن است یک یا دوکیلوگرم از وزن کم می­‌کنند و بیشتر افراد تغییر سایز می­‌دهند.

مدت زمانی­که این عمل طول می­‌کشد، چه قدر است؟

از یکی و نیم تا دوساعت ممکن است طول بکشد.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی زیبایی شکم لیپوساکشن لیپولیزر لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس