مدیریت اخبار  

واتر جت؛ مزایا و معایب

 

واتر جت؛ مزایا و معایب

واتر جت به لیپوساکشن با فشار آب گفته می‌شود. این جراحی به صورت سرپایی و تحت بیهوشی برای بیماران انجام می‌شود در واقع طی این جراحی، جراح با پاشیدن آب با قدرت بسیار بالا در بین‌ چربی‌ها موجب تکه تکه شدن چربی می‌شود و در نهایت به کمک دستگاه ساکشن چربی‌ها را تخلیه می‌کند. در تکنیک واتر جت بر خلاف لیپوساکشن چربی تخلیه شده قابل استفاده نیست بنابراین فرد نمی‌تواند از آن برای برجسته‌سازی و ترمیم سایر اعضا استفاده کند. 

از مهم‌ترین مزایای واتر جت می‌توان به ماندگاری بالای نتایج حاصل از آن اشاره کرد به گونه‌ای که اگر فرد رژیم غذایی و تحرک را پس از جراحی رعایت کند تا پایان عمر از اندام متناسب بهره‌مند می‌شود. اما اگر فرد اصول تغذیه و تحرک را رعایت نکند دچار اضافه وزن خواهد شد. تجمع چربی پس از واترجت متراکم است یعنی فرد دچار تجمع توده‌ای چربی در یک نقطه از بدن نمی‌شود.

افراد پس از جراحی برای پیشگیری از افتادگی پوست باید از شکم‌بند مخصوص استفاده کنند در غیر اینصورت دچار افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه جراحی می‌شوند.

افراد کاندید برای واتر جت

تمام افرادی که دچار تجمع چربی در یک نقطه از بدن هستند کاندید مناسبی هستند اما افرادی تحت جراحی قرار می‌گیرند که دارای سلامت کامل باشند.  بیماران پس از 6 ماه شاهد اصلاح سایز خواهند شد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
واتر جت؛ مزایا و معایب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس