مدیریت اخبار  

نگران چاقی پس از زایمان نباشید

0 نظرات
1738
۲۱-شهریور-۱۳۹۷

نگران چاقی پس از زایمان نباشید

تجربه مادر شدن بزرگترین آروزی یک زن در طول دوران زندگیش است. با این حال برخی از زنان احساس ترس از اثرات بارداری روی اندام خود را دارند به گونه ای که، حتی تا لحظه آغوش کشیدن نوزاد این حس در آنها تداوم دارد. همان طور که می دانید هنگام بارداری بدن زنان به خاطر تغییرات هورمونی و مکانیکی تغییر شکل می دهد که این تغییرات  بیشتر در شکم به خاطر رشد جنین ، سینه ها به خاطر تولید شیر، باسن و قسمت های درونی پاها و واژن رخ می دهد به گونه ای که پس از زایمان این تغییرات موجب می شود فرد از تناسب اندام برخوردار نباشد. این موضوع برای خانم های جوانی که قبل از زایمان تناسب اندام خود را حفظ کرده بودنند، بسیار نگران کننده است.  امروزه در جوامع پزشکی با پیشرفت علم می توان تناسب اندام را بعد از زایمان به بهترین شکل ممکن به فرد بازگرداند پس بهتر است در زمان بارداری با آرامش کامل از لحظه های شیرین بارداری لذت برد.

بهترین عمل‌های بازسازی تناسب اندام بعد از زایمان

در برخی از خانم ها رسیدن به فرم ایده آل بدن پس از زایمان فقط با رژیم غذایی و ورزش امکانپذیر نیست زیرا  تغییر وزن پس از زایمان باعث شل شدن پوست شکم شده و ایجاد چین و چروک اطراف ناف، زیر شکم، روی سینه و ... می شود که از این عوارض نمی توان با رژیم غذایی و ورزش خلاص شد. در این دسته از افراد بهترین و زوده بازده ترین روش انجام اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی است که از جمله آن می توان به لیفتینگ شکم، برجسته سازی سینه و لیپوساکشن اشاره کرد البته در موارد مورد نیاز جراحی در ناحیه واژینال نیز برای افراد انجام می شود.

 

زنانی که قصد پیکرتراشی بعد از زایمان را دارند باید حتما در خصوص نوع جراحی، زمان جراحی، تکنیک جراحی و ... با جراح متبحر مشورت کنند زیرا انجام هر کدام از اعمال فوق بدون مشورت جراح، انجام در زمان نامناسب و ... می تواند عوارضی لز قبیل زخم، خونریزی، عفونت، تجمع مایع زیر پوست، تورم های طولانی مدت، لخته شدن خون، آسیب به بافت و ... را در پی داشته باشد که گاه این عوارض غیرقابل بازگشت و درمان خواهد بود.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 70

 

بهترین زمان برای جراحی زیبایی

 

بهترین زمان برای جراحی های زیبای برای زنان که تازه زایمان را تجربه کرده اند  بعد از دوران شیر دهی و استراحت 6 ماهه پس از زایمان است تا اندام فرد تا حدودی به فرم اولیه خود بازگردد و اگر فرد قصد بارداری مجدد داشته باشد بهتر است عمل زیبایی شکم را به بعد از آخرین زایمان خود موکول کند. گفتنی است، هیچ یک از عمل های زیبای ممانعتی برای برای بارداری مجدد نخواهد داشت.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
نگران چاقی پس از زایمان نباشید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس