مدیریت اخبار  

نکاتی مهم درباره پروتز باسن

نکاتی مهم درباره پروتز باسن

برخی افراد برای  دستیابی به اندامی متناسب و متوازن‌تر، بالا بردن اعتماد به نفس، رفع مشکلات ظاهری باسن و ... اقدام به انجام پروتز باسن می‌کنند. پروتزهای باسن در اندازه‌های متفاوت و اشکال مختلف هستند و هر کدام از آن برای افراد مختلف با شرایط متفاوت استفاده می‌شود. پروتزهای باسن از جنس سیلیکون است و نسبت به پروتزهای سینه از استحکام بالاتری برخوردارمی‌باشد.

برای کارگذاری پروتز، شکاف‌ها معمولا در ناحیه فرو رفتگی باسن ایجاد می‌شود به همین دلیل جای بخیه و شکاف معلوم روی پوست باقی نمی‌ماند. معمولا مدت زمان جراحی پروتز باسن 2  ساعت به طول می انجامد و تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود.

انواع پروتزهای باسن

پروتزهای باسن شامل پروتزهای سیلیکون ژلی و پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت است که انتخاب نوع پروتز بر اساس قوام عضله باسن و بر اساس تشخیص پزشک انجام می شود.

تزریق چربی پس از کارگذاری پروتز

افرادی که قصد برجسته سازی باسن به کمک پروتز را دارند باید نسبت به تصمیم خود مطمئن باشند و حتما در خصوص نتیجه حاصل پس از جراحی با پزشک خود مشورت کنند و در نهایت در صورت تمایل جراحی را انجام دهند زیرا پس از جراحی و کارگذاری پروتز امکان تغییر سایز باسن به سایر روش ها از جمله تزریق چربی وجود ندارد. هم چنین افراد باید به خاطر داشته باشند به کمک پروتز نمی توان به هر میزانی باسن را بزرگ و برجسته کرد بنابراین اگر انتظار غیرواقعی دارند نباید نسبت به جراحی اقدام کنند. علاوه بر این افراد باید بدانند هر اندازه پروتز بزرگتر باشد احتمال بروز عوارضی نظیر عفونت و آب آوردن افزایش می یابد.

سن مناسب برای پروتز باسن

معمولا این جراحی برای افراد بالای 30 سال انجام می شود مگر مواردی که فرد به علت رژیم غذایی و کاهش وزن دچار افت باسن و دفرمی شدید شده باشد.

نتایج حاصل از کارگذاری پروتز

کارگذاری پروتز برای برجسته سازی باسن نتیجه ای دائمی دارد یعنی فرد تا پایان عمر می تواند از داشتن اندامی متناسب و خوش فرم بهره مند شود.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
نکاتی مهم درباره پروتز باسن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس