مدیریت اخبار  

ناتوانی جنسی در مردان


 

ناتوانی جنسی در مردان

دراصطلاح پزشکی به ناتوانی جنسی مردان Impotence or Erectile Dysfunction  گفته می‌شود، ناتوانی جنسی در مردان معمولا به صورت دائمی و گذرا رخ می‌دهد.

 

 

فردی که دچار ناتوانی جنسی شده است ابتدا باید توسط پزشک معاینه و علت دقیق آن مشخص شود تا بتوان راه درمانی موثری را انتخاب کرد. ناتوانی جنسی معمولا در مردان 40 سال به بالا بروز می‌یابد که از جمله مهم‌ترین عوارض آن می‌توان به تعارض در آمیزش جنسی اشاره کرد که متاسفانه گاه این امر موجب طلاق و جدایی نیز می‌شود.

 

 

عوامل ناتوانی جنسی در مردان

 

تیروئید، اختلال روحی، ضربه به آلت تناسلی، بالا رفتن فشار خون، اختلالات عصبی و تصلب شرایین از جمله مهم‌ترین علل بروز ناتوانی جنسی در مردان است.

 

 

درمان ناتوانی جنسی در مردان

 

اصلاح سبک زندگی، دارو درمانی، واکیوم، تزریق دارو در آلت و پروتز آلت روش‌های درمانی این اختلال در مردان است.

 

 

درمان ناتوانی جنسی و پروتز آلت کمک شایانی به مردان در رفع مشکلات جنسی می‌کند به همین دلیل به مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می‌برند پیشنهاد می‌شود بعد از مراجعه به پزشک و مشخص شدن علت اختلال برای درمان اقدام کنند.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ناتوانی جنسی در مردان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس