مدیریت اخبار  

مردها هم می‌توانند لیزر انجام دهند

مردها هم می‌توانند لیزر انجام دهند

موهای زائد به موهایی گفته می‌شود که به صورت ناخواسته در نواحی از پوست که فاقد مو است رویش پیدا می‌کند. گاه این موها به صورت پراکنده و نامنظم در نواحی مانند ابرو که دارای موی طبیعی است رشد و ظاهری نازیبا را ایجاد می‌کند. در آقایان اصولا مو در تمام سطح بدن جز کف دست و پا امکان رویش دارد به همین دلیل برخی از مردان به خصوص ورزشکاران و هنرمندان ممکن است به دلیل ظاهری که موها ایجاد می‌کند احساس نارضایتی داشته باشند که این دسته افراد می‌توانند برای رهایی از موهای کمر، روی گونه، بازوها و هر جایی که در زیبایی آنها تاثیر می‌گذارد از لیزر استفاده کنند.

تعداد جلسات لیزر بر حسب محل و میزان تراکم مو متفاوت است. زنان به صورت متوسط برای هر قسمت از بدن به 6 جلسه لیزر نیاز دارند اما مردان به دلیل تراکم بالای موها بیش از این تعداد به لیزر نیاز دارند.

لیزر موهای زائد بر خلاف باور عمومی افراد هیچ گونه عارضه‌ ندارد اما به دلیل بالا بودن تراکم موها توصیه می‌شود در مردان از دستگاه لیزر IPL استفاده نشود.

مراقبت قبل از لیزر

به افراد توصیه می‌شود حداقل دو هفته قبل از انجام لیزر موهای زائد، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنند. ۴ تا ۶ هفته قبل از لیزر نیز از رنگ کردن، کندن یا موم انداختن موهای خود، خودداری کنید.

ممنوعیت لیزر

مردان در تمامی نقاط بدن می‌توانند لیزر انجام دهند اما توصیه می‌شود، اشعه لیزر به بیضه‌ها برخورد نداشته باشد.

#لیزر  #لیزر موهای زائد    #رفع موهای زائد   #لیزر در مردان   #تراکم مو  

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مردها هم می‌توانند لیزر انجام دهند

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس