مدیریت اخبار  

مدت زمان انجام کاشت ابرو چقدر می باشد؟

0 نظرات
1841
۲۰-دی-۱۳۹۷

مدت زمان انجام کاشت ابرو چقدر می باشد؟

کاشت ابرو یکی از اعمال جراحی زیبایی است که به دلیل نتایج شگفت انگیزی که بیمار پس از جراحی به دست می‌آورد، انجام آن میان زنان و مردان رایج شده است. بسیاری از افراد به خصوص شاغلین علیرغم میل باطنی به انجام این جراحی، نگران مدت زمان انجام جراحی هستند؛ زیرا برخی افراد نمی‌توانند به مدت طولانی از کار و فعالیت اجتماعی خود دور باشند.

اما باید بدانید که جراحی کاشت ابرو علاوه براینکه جزو اعمال جراحی کم عارضه و ایمن است در مدت کوتاهی نیز انجام می‌شود. 

مدت زمان مورد نیاز برای انجام این جراحی زیبایی به عواملی مانند نوع روش کاشت، وسعت جراحی، شرایط جسمی بیمار و ... بستگی دارد اما به طور میانگین می‌توان گفت جراحی کاشت ابرو حدود 4 الی 5 ساعت به طول می‌انجامد.

افراد باید بدانند که پس از این مدت از مرکز درمانی ترخیص نمی‌شوند، بلکه بیمار پس از خروج از اتاق عمل تحت معاینه توسط جراح قرار می‌گیرد، بنابراین باید مدت زمانی حدود یک تا 1.5 ساعت را برای معاینه، بانداژ محل جراحی و دریافت توصیه‌های نهایی پزشک در نظر گرفت.

بنابراین بیمارانی که قصد انجام جراحی کاشت ابرو دارند باید بدانند که باید فرصتی را برای جراحی انتخاب کنند که در یک روز به مدت حدود 5 تا 6.5 ساعت بتوانند در کلینیک حاضر شوند و یک هفته پس از آن نیز در منزل به استراحت بپردازند.

کلینیک بزرگ سعادت آباد ارائه دهنده بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت ابرو در ایران است که پزشکان این مرکز زیر نظر دکتر "میثم ضرغامی" به ارائه خدمت می‌پردازند. بیماران و متقاضایان می‌توانند جهت انجام مشاوره حضوری با شماره تلفن 02126761832 تماس حاصل فرمایند. عزیزانی که امکان حضور در مرکز را نداشته باشند می توانند عکس ابرو خود را به شماره‌های 09217005356 و 09217005358 ارسال نمایند.

*توجه داشته باشید

متقاضایان توجه داشته باشند که باید از جراحی کاشت ابرو انتظار منطقی داشته باشند، زیرا گاه اصرار به انجام جراحی غیرمنطقی برای فرد مشکل‌ساز خواهد شد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۳۷
اخبار مشابه:
مدت زمان انجام کاشت ابرو چقدر می باشد؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس