مدیریت اخبار  

لیپوماتیک غبغب

0 نظرات
2766
۲۷-مرداد-۱۳۹۶

در بسیاری از افراد در زیر صورت و ناحیه اطراف گردن چربی های اضافی مشاهده می شود به گونه ای که پوست گردن آن ها حالت افتاده و آویزان پیدا کرده است با استفاده از لیپوماتیک غبغب می توان این چربی های اضافی و انباشته شده در ناحیه گردن را از بین برد و ظاهر زیبایی را ایجاد نمود

لیپوماتیک غبغب

داشتن غبغب ربطی به سن و یا وزن ندارد اما در افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی می باشند بیشتر مشاهده می شود. افرادی که دارای غبغب می باشند و این امر موجب کاهش زیبایی و اعتماد بنفس آن ها گردیده است می توانند با استفاده از لیپوماتیک که از جدیدترین و ایمن ترین روش ها در حوضه پیکر تراشی و لاغری می باشند این مشکل را برطرف کنند. برخی از اعضای بدن مانند غبغب، بازو و باسن نواحی از بدن می باشند که در صورتی دارای چربی های اضافی باشند تناسب و زیبایی اندام را بر هم می زنند این نواحی با استفاده از ورزش های سنگین و رژیم غذایی چربی های اضافی خود را از دست نمی دهند امروزه با استفاده از لیپوماتیک که بصورت موضعی می تواند چربی ها را تخریب کند و از بدن استخراج نماید برای از بین بردن چربی های اضافی این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد.

از بین بردن غبغب بوسیله لیپوماتیک

لیپوماتیک غبغب یکی از روش هایی می باشد که در طول تنها یک جلسه می تواند چربی های اضافی ناحیه غبغب را تخریب نماید و باعث فرم دهی و زیبایی آن ناحیه شود. دراین روش در ابتدا محل تجمع چربی توسط جراح نشانه گذار می شود و پس از بی حسی موضعی لوله بسیار نازکی به نام کانولا از طریق یک شکاف وارد سلول های چربی می شود و با ایجاد ارتعاشات سریع و وارد کردن ضربه، چربی های انباشته شده و اضافی غبغب را تخریب می کند و بدون اینکه آسیبی در بافت چربی ها بوجود آید از طریق مکش آن را استخراج می کند . علاوه برلیپوماتیک غبغب می توان با استفاده از لیفت صورت غبغب را از بین برد.

مزایای لیپوماتیک غبغب

با استفاده از لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های اضافی غبغب بدلیل اینکه چربی ها سوزانده نمی شوند و تنها با وارد کردن ضربه تخریب می شوند می توان از چربی ها پس از پاکسازی برای حجیم سازی نواحی دیگر بدن استفاده کرد.

با استفاده از این روش در کمترین زمان چربی های اضافی تخریب می شوند و از بین می روند و هیچ گونه جای زخم و برشی ایجاد نمی شود. ممکن از مقداری تورم و کبودی مشاهده شود که جای هیچ گونه نگرانی ندارد و به مرور زمان از بین می رود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک غبغب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس