مدیریت اخبار  

لیپوماتیک راز لاغری صورت

0 نظرات
2646
۲۳-آبان-۱۳۹۶

لیپوماتیک راز لاغری صورت

غبغب به برجستگی و تجمع چربی در ناحیه زیر چانه و اطراف گلو گفته می‌شود که به صورت ژنتیکی و یا بر اثر افزایش وزن و چاقی افراد را درگیر می‌کند. غبغب موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند می‌شود که افراد می‌توانند به کمک لیپوماتیک چربی‌های تجمع یافته در ناحیه زیر چانه را از بین ببرند.

در انجام لیپوماتیک پزشک ابتدا از بی‌حسی موضعی در ناحیه غبغب استفاده می‌کند و سپس کانولا (یک میله فلزی بسیار نازک) را از طریق شکاف بسیار ظریف وارد چربی‌های انباشه شده در زیر چانه و اطراف گلو می‌کند. ملیه وارد شده پس از تکه تکه چربی‌ها از طریق مکش آن را تخلیه می‌کند.

افراد باید توجه داشته باشند هنگام لیپوماتیک غبغب باید زبان خود را به سقف دهان فشار و دندان‌ها را کاملا روی هم قرار دهند تا عضلات ناحیه گلو سفت و لیپوماتیک به خوبی انجام شود.

در لیپوماتیک به دلیل اینکه پزشک برش را روی چین‌های طبیعی پوست ایجاد می‌کند، اثری از زخم و جای آن روی پوست باقی نمی‌ماند و به دلیل اینکه چربی تجمع یافته سوزانده نمی‌شود، عوارض جانبی خطرناکی فرد را تهدید نمی‌کند.

در لیپوماتیک افراد نباید این انتظار را داشته باشند که بلافاصله پس از تخلیه چربی تغییر چشم‌گیری در ناحیه زیر گلو احساس کنند؛ زیرا از بین رفتن کاملا چربی و بازگشت پوست به حالت اولیه چند روزی زمانبر خواهد بود.

در برخی موارد به دلیل بزرگ بودن غبعب و شل شدن بیش از حد پوست در ناحیه زیر گلو، افراد پس از لیپوماتیک ممکن است نیاز به سایر روش‌های کمکی برای بازگرداندن پوست به حالت اولیه داشته باشند.

#لیپوماتیک غبغب    #لاغری صورت   #تخلیه چربی   #لیپوماتیک   #سوزاندن چربی #افزایش وزن   #چاقی   #غبغب بزرگ  #رفع غبغب  #درمان غبغب

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک راز لاغری صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس