مدیریت اخبار  

لیپوماتیک را با ما تجربه کنید

0 نظرات
2281
۳۰-مهر-۱۳۹۶

لیپوماتیک را با ما تجربه کنید

لیپوماتیک یکی از ایمن ترین روش رفع چربی های تجمع یافته در بدن است که موجب تناسب اندام می شود. لیپوماتیک بدون محدودیت برای افراد انجام می شود اما بیماران قلبی، ریوی، دیابت و فشار خون بالا حتما قبل از جراحی باید پزشک را از وضعیت خود آگاه کنند.

نتایج بررسی ها نشان می دهد کاهش توده چربی در بیماران دیابتیک مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و موجب بهبود وضعیت بیماران می شود اما قبل از انجام لیپوماتیک این افراو باید مورد بررسی دقیق غدد توسط متخصصین غدد قرار بگیرند.

احتمال آمبولی در لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها کم و حتی نزدیک به صفر است اما اگر جراحی توسط افراد غیرمتخصص و غیرمرتبط انجام شود این خطر همواره بیمار را تهدید خواهد کرد.

لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها از جمله لیپولیز دارای مزایای بسیاری است برای مثال علاوه بر کاهش خطر آمبولی می توان به یکنواختی لایه چربی زیر پوست، کوتاه بودن مدت استفاده گن، بدون درد و عارضه بودن، بازگشت سریع پوست به حالت اولیه، کم بودن میزان ترشح و تورم پس از جراحی، کاهش احتمال بروز عفونت، عدم نیاز به بستری و ... اشاره کرد.

به کمک لیپوماتیک می توان چربی های تجمع یافته در شکم، صورت،  غبغب، پشت، مچ پا، زانو، شکم، باسن، ران، مچ دست، بازو  و ... را رفع کرد.

برخی افراد بر این عقیده هستند که پس از لیپوماتیک شکم آنها قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این امر در بارداری آنها اختلال ایجاد اما باید گفت بر خلاف باور مردم لیپوماتیک تا حدودی موجب سفت شدن پوست می شود و اختلالی در بارداری ایجاد نمی کند.

# لیپوماتیک  # کاهش سایز  # لیپولیز  # بارداری  # چربی تجمع یافته  # چاقی # آمبولی  # عفونت

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک را با ما تجربه کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس