مدیریت اخبار  

لیفتینگ صورت چگونه است

0 نظرات
2324
۲۵-مرداد-۱۳۹۶

در این مقاله لیفتینگ صورت را به طور کامل توضیح خواهیم داد. افتادگی و تغییر پوست صورت دلیلی بوده که اشخاص ممکن است برای عمل لیفتینگ مراجعه کنند. افتادگی و تغییر پوست به عامل های شایعی بستگی دارد از جمله :

  • افزایش سن
  • کاهش وزن
  • استفاده از سیگار
  • استفاده از الکل
  • برخورد مستقیم با نور آفتاب به مدت زیاد
  • وراثت

ارتجاعی بودن پوست در حالت کودکی زیاد بوده ، این ارتجاعی بودن به علت سطح وسیعی از چربی است که زیر پوست قرار دارد که این امر درباره کودکان چاق بیشتر صدق میکند. با افزایش سن در افراد به مرور در پوست یک حالت جمع شدگی به همراه چین و چروک ایجاد میشود که قابلیت ارتجاعی بودن پوست را نیز کاهش و از چربی های زیر پوست کاسته میشود. این روند بافت های اطراف چشم را و فک پایینی را شل میکند و چهره فرد اخمو و خسته به نظر می رسد.
نور خورشید باعث ایجاد یک التهاب شدید و مزمن در پوست میشود که در نهایت منجر به متلاشی شدن عواملی می‌شود که پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد. برخورد مستقیم با نور آفتاب از عامل های بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است، به صورتی که بسیاری از این تغییرات پوستی که در گذشته آن را به پیری طبیعی نسبت می‌دادند، در واقع ناشی از تماس طولانی مدت با آفتاب بوده است.
برای کودکان توصیه میشود از سن ۶ ماهگی تا یک سالگی از کرم های مخصوص ضد آفتاب استفاده کرده که میتواند بسیار مفید باشد.

عمل لیفتینگ صورت

عمل لیفت صورت ، صورت شخص را از آنچه که هست  ۵ تا ۱۰ سال جوانتر می‌دهد. عمل لیفت صورت و یا کشش پوست صورت معمولاً در افرادی با سنین ۶۰-۴۰ سال انجام می‌شود . البته این عمل در هر سنی قابل اجرا بوده ، به شکل کلی در عمل لیفتینگ صورت چربی های اضافی برداشته می شود، عضلات زیرین سفت میشود و پوست صورت و گردن نیز کشیده خواهد شد که تمامی این کارها نشانه های افزایش سن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

عمل لیفت صورت  برای چه افرادی توصیه میشود ؟

افرادی که پوست شل و افتاده ای دارند و چین و چروک زیادی بر روی پوست صورت آنها وجود دارد کاندید های مناسبی برای عمل لیفتینگ صورت به حساب می آیند. به طور کل میتوان با نکات زیر افراد را مورد ارزیابی قرار داد:
وجود داشتن یک چین عمیق از کناره بینی تا کناره دهان
داشتن چربی اضافی در گردن ، شل بودن پوست ، وجود چین ها و ستون های عمودی در گردن
وجود چین های عمیق در گونه ها و مشخص بودن شلی پوست بر روری برجستگی های گونه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در لیفت صورت در نظر گرفته شود انتظار افراد از جراحی لیفت صورت می باشد کسانی که گمان می کنند جراحی لیفت صورت می تواند افتادگی پلک آنها و یا افتادگی ابروی آنها را از بین ببرد بدانند این جراحی این گونه مشکلات را برطرف نمی کند و این گونه جراحی های زیبایی باید به طور جداگانه انجام بگیرد.

پس در ابتدا در رابطه با جراحی لیفت صورت و نتایج آن اطلاعات کافی را به دست بیاورید و سپس اقدام به عمل لیفت صورت کنید.

چگونگی عمل جراحی لیفتینگ صورت

عمل لیفتینگ صورت بدین شکل است که با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی به همراه تزریق داروهای آرامبخش داخل وریدی انجام میشود این عمل در بیمارستان ها و کلینیک های کوچک انجام میشود .
برش ها در داخل خط مو قرار گرفته و قسمت های چروکیده و اضافی را از محل های رویش سست کرده و در نهایت آن را از محل گوش به عقب میکشند. برش ها عموما در ناحیه گوش ایجاد می شود. در جلوی گوش برش به سمت پایین آمده و لاله گوش را دور زده و تا نزدیک خط مو در پشت گوش پیش میرود، ممکن است در زیر چانه برش کوچکی ایجاد شود که به صراحت دیده نمیشود.
این برش را میتوان به راحتی با آرایش و یا موها تا زمان التیام مخفی نگه داشت.

مراحل انجام جراحی لیفت صورت

این جراحی در طی مراحل مختلفی انجام می گیرد  و در صورتی که تمامی این مراحل به درستی انجام بگیرد نتیجه جراحی لیفت صورتموفقیت آمیز خواهد شد. از جمله وظایفی که شما به عهده دارید رعایت نکات مهم پیش از جراحی لیفت صورت است  و همچنین انجام مراقبت هایی که می تواند روند بهبودی شما را تند تر کند.انجام مراقبت های بعد از هر عملی یکی از مهم ترین مراحل هر جراحی است.

مرحله اول لیفت صورت بی هوشی است در این مرحله متخصص بیهوشی با تزریق داروهای آرام بخش شما را برای عمل لیفت صورت آماده می کند و بعد از اینکه شما به خواب رفتید جراحی آغاز می شود .

برش های جراحی لیفت صورت چگونه است ؟

برش هایی که در جراحی لیفت صورت ایجاد می شود بستگی به نوع عمل شما خواهد داشت در صورتی که جراحی لیفت صورت مینی برای فرد انجام بگیرد برش ها کوچک تر بوده و طول کمتری دارند اما در جراحی لیفت صورت کلاسیک که برای صورت های با پوست های افتاده که آسیب دیدگی زیادی دارند برش ها بزرگ تر هستند .زیرا هر چقدر که این برش ها بزرگ تر باشند  جراح به صورت مسلط بوده و دسترسی بیشتری خواهد داشت و می تواند تغییرات بیشتری را ایجاد کند .برش ها معمولا از کنار گوش آغاز می شود و تا پشت گوش ادامه پیدا می کند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس