مدیریت اخبار  

لیفتینگ سینه با نخ

0 نظرات
2481
۰۷-خرداد-۱۳۹۷

لیفتینگ سینه با نخ

زنان به دنبال افزایش سن، شیردهی، تغییرات هورمونی و ... دچار افتادگی و شل شدن سینه می‌شوند که این مساله علاوه بر زیبایی، اعتماد به‌نفس آنها را هدف می‌گیرد. لیفت سینه با نخ یک روش برای ترمیم و بهبود فرم سینه است که می‌تواند بهترین گزینه برای این دسته از افراد و افرادی که توانایی پرداخت هزینه جراحی را ندارند، باشد.

نحوه انجام لیفت سینه با نخ

برای انجام جراحی، پزشک ابتدا محل قرار گرفتن نخ را علامت‌گذاری می‌کند. نوع طراحی محل‌های قرار گرفتن نخ بسیار حائز اهمیت زیرا هر چه دقیق‌تر انجام شود، بیمار به هدف دلخواه خود نزدیک‌تر می‌شود. علاوه بر این پزشک باید نخ‌هایی را انتخاب کند که سازگاری بالایی با بدن انسان داشته باشد و منجر به بروز حساسیت در فرد نشود.

لیفت سینه با نخ جزو جراحی‌هایی کم‌تهاجمی است که می‌تواند تحت بی‌حسی انجام شود، البته بیمارانی که دچار استرس و ترس می‌شوند می‌تواند این جراحی را تحت بیهوشی انجام دهند.

اقدامات قبل از جراحی

انجام آزمایشات مورد نیاز برای جراحی سینه و تهیه یک ماموگرافی قبل از عمل زیبایی لازم و ضروری است. هم چنین به بیماران توصیه می‌شود به مدت 2 هفته قبل از جراحی از داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شود، استفاده نکنند.

عوارض لیفت

اگر پزشک نوع  نخ مورد استفاده را به درستی انتخاب کند، عوارض محدودی و منحصر به جراحی بروز می‌یابد که این عوارض طبیعی است و با گذشت زمان بهبود می‌یابد که از جمله آن می‌توان به احساس درد و سوزش اشاره کرد. هم‌چنین ممکم است در محل‌های ایجاد برش و بخیه آثاری از آن روی پوست باقی بماند که بیماران به کمک لیزر می‌توانند آن را رفع کنند.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفتینگ سینه با نخ

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس