مدیریت اخبار  

لیفت راهی برای جبران افتادگی سینه

0 نظرات
2417
۱۳-شهریور-۱۳۹۶

لیفت راهی برای جبران افتادگی سینه

لیفت سینه برای زنانی استفاده می‌شود که دچار افتادگی و بد شکل شدن ظاهر سینه شده‌اند. جراحی لیفت میانگین 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد که طی آن پزشک نواحی که باید ترمیم شود با مارکر مشخص و پس از تایید فرد جراحی انجام می‌شود.

در این روش جراح از قسمت‌های مختلفی می‌تواند لیفت را انجام دهد اما پزشکان متبحر از نقاطی این عمل را انجام می دهند که فرد دچار زخم‌های شدید و یا اسکارهای احتمالی آن نشود.

پس از لیفت سینه ممکن است عوارضی از جمله تورم، کبودی، درد در ناحیه سینه و ... به مدت چند روز بروز پیدا کند که این عوارض به مدت 2 الی 3 روز پس از جراحی طبیعی است و پس از برداشت بانداژ بهبود می‌یابد اما پس از این مرحله به افراد توصیه می‌شود برای مدتی از زیرلباس‌های مخصوصی که پزشک توصیه می‌کند استفاده کند.

پس از لیفت سینه برای دست یابی به نتیجه مطلوب به افراد توصیه می‌شود از انجام کارهای سنگین به شدت خودداری کنند. اما به طور کلی می‌توان گفت لیفت سینه یک جراحی کم خطر است که تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود.

به افراد توصیه می‌شود قبل از جراحی لیفت و بالا کشیدن سینه از مصرف مواد الکلی،استعمال دخانیات، ویتامین‌ها، داروهای انعقاد کننده خون و .... خودداری کنند و اگر داروی خاصی مصرف کنند حتما با پزشک خود موضوع را در میان بگذارند.

با توجه به اینکه لیفت سینه یک جراحی کم‌خطر است اما انجام آن در زنان باردار، دوران شیردهی و میانسالی توصیه نمی‌شود زیرا انجام این جراحی در دوران بارداری و شیردهی برای نوزاد و جنین مضر است و در میانسالی نیز به دلیل افتادگی پوست نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت راهی برای جبران افتادگی سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس