مدیریت اخبار  

لیفت با نخ؛ آری یا خیر؟

0 نظرات
2202
۱۴-بهمن-۱۳۹۶

لیفت با نخ؛ آری یا خیر؟

طی چند وقت اخیر لیفت پوست با نخ تحت عنوان  یک روش «غیرتهاجمی» در بین افراد رایج شده بود و افراد بسیاری که به دلایل مختلف از جمله افزایش سن دچار افتادگی پوست شده بودند، برای انجام لیفت به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کردند. خطرات و عوارض لیفت با نخ مانند سایر روش‌های جراحی زیبایی ( تهاجمی و غیرتهاجمی) اگر توسط افراد متخصص انجام شود  به حداقل می‌رسد اما این روش عوارض دیگری نیز برای افراد در پی دارد که گاه احتمال بروز این عوارض غیرقابل پیش بینی است به همین دلیل امروزه بسیاری از پزشکان انجام آن را به جز در موارد محدود به افراد و مراجعه کنندگان توصیه نمی‌کنند.

نحوه انجام لیفت

در این روش سوزن‌های بسیار ریز برای قرار دادن نخ‌های پلی پروپیلن با خارهای بسیار کوچک در زیر سطح پوست استفاده می شود. سپس نخ ها محکم کشیده می شوند تا افتادگی صورت و بافت صورت و گردن برطرف شود. در این روش پوست‌های اضافی حذف یا برداشته نمی‌شوند به همین دلیل لیفت موجب جوانسازی صورت نمی‌شود و صرفا موجب رفع افتادگی می‌شود.

عوارض لیفت با نخ

-این روش برای افرادی که پوست نازکی دارند اصلا مناسب نیست، زیرا در برخی موارد نخ‌های کارگذاری شده کاملا از روی پوست مشهود بوده‌اند.

-لیفت گاهی ممکن است موجب بروز حساسیت پوستی شود به گونه‌ای که پوست افراد در ناحیه تحت درمان بی‌حس می‌شود.

-احتمال بروز عفونت یکی از خطرات قابل توجه در این روش است. در برخی موارد پزشکان برای تخلیه عفونت ناچار به ایجاد برشی روی پوست هستند که این برش‌ها ممکن است خطر ایجاد زخم و جای زخم را برای افراد به همراه داشته باشد.

-در لیفت از نخ‌های مخصوصی استفاده می‌شود که بسیار مقاوم هستند اما در برخی موارد نادر ممکن است نخ‌ها از هم گسیخته و ظاهری نامتوازن را در فرد ایجاد کنند.

- لیفت با نخ نتایج ماندگاری ندارد زیرا موجب تغییر در جابه‌جایی حجم صورت که در اثر پیر شدن رخ می‌دهد، نمی‌شود.

-گاه ممکن است زمان بهبودی تا مدت‌ها به طول بینجامد.

 

#لیفت با نخ    #لیفت صورت   #عوارض لیفت   #مزایای لیفت   #افتادگی صورت   #افتادگی پوست   #نخ لیفت

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت با نخ؛ آری یا خیر؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس