مدیریت اخبار  

لیفت ابرو و پیشانی چگونه انجام می شود ؟

0 نظرات
3212
۲۳-مرداد-۱۳۹۶

چه كسانی كاندیدای عمل لیفت ابرو و پیشانی هستند؟
بیمارانی که شرایط زیر را داشته باشند، می‌توانند کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت ابرو و پیشانی باشند:
1- ابروها پایین‌تر از حد طبیعی باشد که باعث شود صورت فرد غمگین یا خسته به نظر برسد یا ابروها قوس زیبایی نداشته باشد. 
2-  وجود چین‌و‌چروك‌های افقی در ناحیه پیشانی
3- وجود چین‌و‌چروك‌های عمودی در فاصله بین ابروها

  لیفت ابرو مناسب است یا عمل جراحی پلك فوقانی؟

 

بیش از 90درصد از افرادی كه با شكایت از پوست اضافه در پلك‌های فوقانی مراجعه می‌كنند، مشكل اصلی‌شان افتادگی (پتوز) ابرو است نه پلك فوقانی و درصورتی كه این افراد تحت عمل جراحی زیبایی پلك بالا (بلفاروپلاستی فوقانی) و برداشتن پوست اضافه پلك فوقانی قرار گیرند، افتادگی ابروی آنها بیشتر شده و فاصله ابرو تا چشم كاهش یافته و درنتیجه دچار علائم پیری ناحیه چشم و اطراف چشم می‌شوند. 
درواقع عمل جراحی مناسب در اكثر این افراد لیفت ابرو است و با بالا بردن ابرو با عمل جراحی، پوست اضافه در پلك فوقانی برطرف می‌شود و چشم‌ها بازتر و زیباتر می‌شوند.
چندین تكنیك جهت لیفت ابرو و پیشانی وجود دارد كه انتخاب تكنیك مناسب بستگی به ارتفاع پیشانی و وجود چین ‌و‌چروك‌های بین ابروها دارد
تكنیك‌های مختلف جهت لیفت ابرو و پیشانی چیست؟
چندین تكنیك جهت لیفت ابرو و پیشانی وجود دارد كه انتخاب تكنیك مناسب بستگی به ارتفاع پیشانی و وجود چین‌و‌چروك‌های بین ابروها دارد. در افرادی كه پیشانی بلند (ارتفاع پیشانی بیش از 7 سانتی‌متر) دارند، بهترین تكنیك، لیفت ابرو از طریق برش Hairline (محل تلاقی پوست مودار سر و پوست بدون موی پیشانی) است كه در این روش علاوه‌بر لیفت ابرو، پوست اضافه پیشانی نیز برداشته می‌شود. 
در افرادی كه پیشانی بلند ندارند (ارتفاع پیشانی كمتر از 7 سانتی‌متر) و دارای چین‌و‌چروك ناشی از اخم در بین ابروها هستند، بهترین تكنیك روش آندوسكوپیك است كه با دوربین و برش‌های كوچك در محل رویش موها در پوست سر انجام می‌شود كه علاوه بر لیفت ابرو، عضلات اخم نیز قطع می‌شوند و باعث بهبود همیشگی چین‌و‌چروك‌های ناشی از اخم می‌شود. 
در افرادی كه پیشانی آنها بلند نیست (ارتفاع پیشانی كمتر از 7 سانتی‌متر) و چین‌‌وچروك در بین ابروها ندارند، لیفت تمپورال (شقیقه) تكنیك مناسبی است كه در این تكنیك با دو برش در نواحی شقیقه در محل رویش موها، لیفت قسمت خارجی ابروها انجام می‌شود ولی روی عضلات اخم و چین‌و‌چروك‌های ناشی از این عضلات تاثیری ندارد. 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت ابرو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس