مدیریت اخبار  

لیزر یک شبه موهای زائد را از بین نمی برد

0 نظرات
2417
۱۶-آبان-۱۳۹۶

لیزر یک شبه موهای زائد را از بین نمی برد

گاهی برخی افراد پس از انجام چندین جلسه لیزر موهای زائد به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کنند، اما باید به این افراد گفت نباید بزودی از تاثیر لیزر ناامید شوند.

افرادی که دچار پرمویی یا مشکلات هورمونی هستند، بیش از افراد عادی نیاز به لیزر دارند. در برخی موارد افراد مبتلا به مشکلات هورمونی ابتدا باید برای درمان بیماری زمینه ای  خود اقدام و سپس جهت‌ انجام لیزر به کلینیک مراجعه کنند.

افرادی که نسبت به بیماری زمینه ای خود آگاه هستند باید قبل از لیزر این مساله را به پزشک خود اطلاع دهند.

علاوه بر پرمویی و مشکلات هورمونی، رنگ پوست نیز در نتایج حاصل از لیزر موثر است به عنوان مثال افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند نتایج مطلوبتری از لیزر به دست می آورند.

هم چنین افراد باید به خاطر داشته باشند مصرف آنتی بیوتیک قبل از لیزر موجب واکنش پوستی و عدم حصول نتیجه مناسب می شود، بنابراین افراد در صورت مصرف آنتی بیوتیک باید این مساله را در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهند.

تمام افراد باید توجه داشته باشند لیزر موجب از بین رفتن دائمی موهای زائد نمی شود بلکه موجب کاهش رشد و تراکم موها می شود.

#لیزر   #لیزر موهای زائد   #پرمویی  #مشکلات هورمونی   # تراکم مو   #رشد مو   #آنتی بیوتیک   #موهای زائد   #

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزر یک شبه موهای زائد را از بین نمی برد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس