مدیریت اخبار  

لیزر الکساندریت تنها راه قطعی رفع موهای زائد

0 نظرات
1967
۲۶-مرداد-۱۳۹۶

لیزر الکساندریت تنها راه قطعی رفع موهای زائد

لیزر الکساندریت یکی از کم‌خطر‌ترین روش رهایی از شر موهای زائد است که علاوه بر کم عارضه بودن بیشترین میزان رضایتمندی را به همراه دارد. لیزر الکساندریت علاوه بر رفع موهای زائد موجب افزایش اعتماد به نفس، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، زیبایی ظاهری و جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی می‌شود

آیا لیزر الکساندریت در از بین بردن تمام موهای زائد موثر است ؟

انجام لیزر الکساندریت محدودیت جنسی ندارد و افراد می‌توانند به کمک آن موهای زائد دست، پا، سینه، شکم، پشت، زیربغل، آلت تناسلی و ...را از بین ببرند البته باید گفت موهایی که به طور طبیعی زرد، قرمز روشن یا سفید هستند به دلیل اینکه رنگدانه چندانی ندارند در برابر لیزر الکساندریت مقاوم هستند، بنابراین لیزر الکساندریت این دسته از موها را نمی‌تواند به صورت کامل رفع کند.

تعداد جلسات لیزر الکساندریت ؟

متوسط تعداد جلسات در افرادی که زمینه هورمونی ندارند 6 تا 8 جلسه است  در غیر این صورت و ابتلای فرد به بیماری‌های هورمونی تعداد این جلسات تقریبا 2 برابر می‌شود.

 ممنوعیت‌های لیزر الکساندریت؟

انجام لیزر الکساندریت در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود هم چنین به افرادی که لیزر الکساندریت می‌کنند توصیه می‌شود تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سولاریوم خودداری کنند.

 عوارض لیزر الکساندریت موهای زائد؟

 امروزه خوشبختانه عموما انجام لیزر الکساندریت موهای زائد دارای هیچ عارضه جانبی نیست.

چه اقداماتی لازم است؟

بین جلسه‌های لیزر الکساندریت توصیه می شود که شخص از کندن موها و بند انداختن جلوگیری کند ، همواره به شخص توصیه می شود که از 14 روز پیش این کارهای را انجام ندهد و در زمان لیزر الکساندریت فقط برای حذف موهای زائد از تیغ استفاده کند.

آیا لیزر الکساندریت دردناک است؟

انجام لیزر الکساندریت کاملا بدون درد است اما در برخی نواحی مانند آلت تناسلی و زیر بغل به دلیل نازک بودن پوست ممکن است فرد احساس درد بسیار خفیفی داشته باشد به همین دلیل پزشک پماد‌های موضعی بی‌حسی را به آنها تجویز می‌کند.

آیا لیزر الکساندریت در رفع مشکل پرمویی نیز موثر است؟

لیزر الکساندریت در رفع مشکل پرمویی افراد تاثیر چندانی ندارد البته تا حدودی در کاهش میزان رویش، ضخامت و تراکم  موها موثر است. باید گفت گاه پرمویی افراد دارای علل دیگری است که باید توسط متخصص غدد مورد بررسی قرار بگیرد.

چه رننگ پوستی دیرتر به لیزر الکساندریت جواب می دهند؟

افرادی که رنگ پوست تیره دارن ، با انجام لیزر الکساندریت دیر به نتیجه می رسند.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
اخبار مشابه:
لیزر الکساندریت تنها راه قطعی رفع موهای زائد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس