مدیریت اخبار  

ليزر فركشنال Co2چيست؟

0 نظرات
1739
۲۱-فروردین-۱۳۹۷

ليزر فركشنال Co2چيست؟

 لیزر Co2 فرکشنال از بهترین روش‌ها جهت از بین بردن جای جوش، آکنه و جوان‌سازی پوست است. امروزه پزشکان برای رفع چروک‌های ریز پوست، پیری پوست، منافذ باز پوست، سفت کردن پوست، چروک‌های پلک‌ها، لکه‌های ناشی از افزایش سن و ... از لیزر   Co2فرکشنال استفاده می‌کنند و خوشبختانه به دلیل عوارض اندک و تاثیر بسیار، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

تفاوت  Co2 فرکشنال با معمولی

در این روش بر خلاف لیزر Co2 معمولی نیاز به بیهوشی و تا تزریق آمپول بی حسی نیست و بیمار فقط با یک کرم بی حس کننده و بدون درد می تواند لیزر شود. همچنین بر خلاف لیزر Co2 معمولی بیمار در این روش جدید نیاز به پانسمان ندارد. ترمیم پوست در روش Co2 فرکشنال حداکثر ۶-۵ روز به طول می‌انجامد در حالیکه در لیزر Co2 معمولی بهبودی بین ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد.

هم‌چنین مدت تورم صورت پس از لیزر در لیزر Co2  فرکشنال با معمولی متفاوت است به گونه‌ای که قرمزی پوست در روش فرکشنال 2 الی 3 روز به طول می‌انجامد اما در روش معمولی این عارضه گاه تا 6 ماه ماندگار است. علاوه بر این در روش فرکشنال احتمال تغییر رنگ پوست بسیار نادر است اما در روش معمولی این احتمال پیش بینی می‌شود.

تعداد جلسات مورد نیاز افراد

جلسات درمانيیبسته به مشكل پوستی افراد متغییر است اما به صورت میانگین تمام افراد بين 3 تا 5 جلسه نیاز به لیزر دارند که جلسات لیزر به‌صورت ماهانه تكرار می‌شود.

 

نواحی قابل استفاده از لیزر

 

از این روش می‌توان برای جوانسازی و رفع عیوب پوستی نواحی مختلف بدن از جمله دست‌ها، گردن، شکم و ... استفاده کرد.

مزیت لیزر فرکشنال

این دستگاه پیشرفته بدون اینکه زخمی روی پوست ایجاد کند، خطوط پوست را ازبین می‌برد، موجب افزایش قوام پوسـت می‌شود و رشته‌های کلاژن زیر پوست را از نو بازسازی می‌کـند علاوه بر این تایج حاصل از آن از ماندگاری بالایی برخوردار است.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
ليزر فركشنال Co2چيست؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس