مدیریت اخبار  

لاغر شوید و لاغر بمانید

0 نظرات
1071
۱۱-شهریور-۱۳۹۷

لاغر شوید و لاغر بمانید

افرادی که از انباشت چربی در ناحیه شکم و پهلو رنج می‌برند و با رژیم غذایی و وزش قادر به لاغری و تناسب اندام نیستد می‌توانند به کمک لیپوماتیک از اندامی زیبا بهره‌مند شوند. به کمک لیپوماتیک افراد می‌توانند در یک جلسه چندین سایز از دور کمر را کاهش دهند. لیپوماتیک مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان لاغری بدون بازگشت، دوره نقاهت کوتاه، از بین رفتن چربی همراه با لیفت پوست، پائین بودن خطر آمبولی، عدم عوارض بیهوشی و ... اشاره کرد.

نحوه انجام جراحی

لیپوماتیک به کمک یک ملیه فلزی بسیار نازک به‌نام کانولا انجام می‌شود در واقع جراح بدون انجام بیهوشی و صرفا با بی‌حسی ناحیه مورد نظر برش کوچک و ظریفی روی چین‌های طبیعی پوست ایجاد و سپس کانولا را از طریق آن وارد چربی‌های انباشت شده می‌کند. کانولا با ایجاد ارتعاشات سریع سلول‌های چربی را تخریب و سپس ساکشن می‌کند. در این روش بیماران نباید نگران باقی‌ ماندن آثار برش ایجاد شده روی پوست باشند زیرا شکافت‌های ایجاد شده حدوداً 2 الی 3 میلی‌متر هستند و چون روش چین‌های طبیعی پوست ایجاد می‌شود آثاری از خود برجای نمی‌گذارد. اما اگر در موارد نادر آثار ناشی از آن روی پوست باقی ماند می‌توان به کمک لیزر از شر آن خلاص شد.

مراقبت پس از لیپوماتیک

استفاده گن‌های مخصوص از مهم‌ترین مراقبت‌های پس از جراحی است زیرا استفاده از گن علاوه بر بهبود تورم موجب تخلیه خونابه‌ها می‌شود. علاوه بر این بیماران می‌توانند برای بهبود تورم ناشی از جراحی از کمپرس یخ استفاده کنند و به شدت از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری نمایند.

کاندیدهای مناسب برای لیپوماتیک

مناسب‌ترین افراد برای انجام عمل لیپوماتیک شکم و پهلو افراد بالای 18 سال هستند که چاق نبوده و فقط دارای کمی اضافه وزن و بافت چربی اضافی ناخواسته مقاوم در قسمت‌های مختلف بدن از جمله نواحی شکم و پهلو خود باشند. بهتر است افراد دارای وزن ثابت بوده و قصد کاهش یا افزایش وزن در آینده را نداشته باشند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت طبیعی مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لاغر شوید و لاغر بمانید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس