مدیریت اخبار  

عواقب انتظارات نامعقول در تب داغ جراحی زیبایی بینی

0 نظرات
1423
۲۲-شهریور-۱۳۹۷

عواقب انتظارات نامعقول در تب داغ جراحی زیبایی بینی

امروزه با رایج شدن اعمال جراحی زیبایی بینی و تمایل بسیاری از افراد به‌خصوص قشر جوان جامعه برخی افراد غیرمتخصص برای کسب درآمد اقدام به اعمال جراحی زیبایی می‌کنند و بیماران نیز به دلیل پرداخت هزینه کم‌تر و عدم آشنایی با پزشکان باتجربه تن به تیغ جراحی این افراد می‌دهند. این در حالی است که انجام جراحی غیرعلمی و غیراصولی نه‌تنها موجب زیبایی افراد نمی‌شود بلکه زیبایی و سلامت آن‌ها را نیز نشانه می‌گیرد برای مثال برخی از بیماران به دنبال انجام این‌گونه جراحی‌ها دچار خشکی بینی و علائم دردناک آن می‌شوند.

گرفتگی بینی، ترشحات غلیظ بینی، خشک شدن ترشحات بینی و احساس بوی بد درون‌بینی ازجمله علائم دردناک خشکی بینی است. احساس بوی بد بینی اگر خفیف باشد تنها خود بیمار این احساس ناخوشایند را متوجه خواهد شد اما اگر شدید باشد اطرافیان نیز این بودی بد را احساس می‌کنند.

براثر انجام جراحی‌های غیرعلمی یا اصرار برخی بیماران برای بیش از اندازه کوچک کردن بینی جراح اقدام به برداشت بیش از حد مخاط بینی می‌کند که همین امر موجب بروز خشکی بینی و علائم فوق می‌شود. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های جراحی زیبایی بینی احترام به «مخاط بینی» است که این مسئله تنها توسط پزشکان باتجربه رعایت می‌شود.

بینی.jpg

 

کلینیک سعادت‌آباد به بیماران توصیه می‌کند برای انجام جراحی زیبایی بینی فریب تبلیغات و آلبوم‌های مجهول برخی از مراکز را نخورند و آگاهانه پزشک و مرکز خود را انتخاب کنند و اجازه بدهند جراح بر اساس شرایط بیمار، فرم صورت و ... میزان کوچک شدن بینی را تعیین کند.

بیماران می‌توانند قبل از انجام جراحی، با حضور در جلسات مشاوره علاوه بر آشنایی با پزشک در خصوص نوع جراحی، نتیجه پس از جراحی و مراقبت‌های لازم اطلاعات کسب کنند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
عواقب انتظارات نامعقول در تب داغ جراحی زیبایی بینی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس