عمل لابیاپلاستی چه تأثیری در میل جنسی زنان دارد؟

برخی از خانم‌ها با نشستن‌های طولانی مدت و پوشیدن شلوارهای جذب در اندام تناسلی خود احساس درد و بی‌حسی و در رابطه‌های جنسی خود احساس سوزش در قسمت بیرونی اندام تناسلی می‌کنند که با مراجعه به متخصص در می‌یابند این درد و سوزش بر اثر رشد زیاد و یا عدم تقارن لابیاهای اندام تناسلی‌شان ایجاد شده و بهترین روش درمان قطعی برای بهبودی شرایط موجود انجام عمل جراحی لابیاپلاستی است که این جراحی معمولاً بر روی لابیاهای بزرگ (خارجی) و لابیاهای کوچک (داخلی) انجام می‌شود.

جراحی لابیاپلاستی علاوه بر درمان بهبودی سوزش و درد بیماران به منظور بهبود وضعیت فیزیکی و زیبایی اندام تناسلی نیز انجام می‌شود به گونه‌ای که امروزه حدود 30 درصد زنان صرفاً به منظور افزایش زیبایی اندام تناسلی برای انجام این جراحی اقدام می‌کنند.

این دسته از خانم‌ها معمولاً به دلیل تحمل درد در اندام تناسلی خود در هنگام رابطه جنسی بیشتر از لذت، درد را تجربه می‌کنند و به همین دلیل از این رابطه خود را دور نگه می‌دارند و همین امر باعث می‌شود تا در رابطه زناشویی خود دچار آسیب شوند. در جراحی لابیاپلاستی پزشک با برداشتن پوست‌های اضافه اندام تناسلی و بهبود شرایط ظاهری باعث می‌شود تا بیمار اعتماد به نفس بیشتری در رابطه جنسی خود داشته باشد و از شکل ظاهری اندام تناسلی خود دیگر رنج نبرد و در هنگام رابطه جنسی دیگر احساس درد نکند. جراحی لابیاپلاستی چه به قصد زیبایی و چه به دلیل بهبودی عملکرد انجام شود موجب میل جنسی افراد می‌شود.

اقداماتی که باید بعد از جراحی لابیاپلاستی انجام بدهیم:

بعد از جراحی لابیاپلاستی بیمار باید به توصیه‌های پزشک خود به‌منظور بهبودی شرایط موجود، توجه داشته باشد:

• بهتر است بیمار برای کم کردن تورم و قرمزی پوست اندام تناسلی خود بعد از جراحی به مدت 2 روز از کمپرس یخ استفاده کند
  • با توجه به حجم جراحی انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و داشتن رابطه جنسی در ماه اول بعد از جراحی ممنوع است.
  • بعد از انجام جراحی بیمار باید در هفته اول در منزل استراحت کند.
  • داروها و پمادهایی که پزشک تجویز می‌کند باید در زمان مشخص شده مصرف شود.
  • معمولاً در 10 روز اول بعد از جراحی بخیه‌ها در ظاهر کامل جوش خورده ولی این بدان معنا نیست که کاملاً قسمت جراحی شده بهبودی کامل را به دست آورده. جذب بخیه‌ها که از داخل زده شده یک ماه به طول می‌انجامد پس در ماه اول به هیچ عنوان وسیله سنگین بلند نکنید، زمان طولانی ننشینید، از شلوارهای جذب استفاده نکنید و از دوچرخه‌سواری خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از یبوست بعد از جراحی لابیاپلاستی مایعات به مقدار فراوان بنوشید و از آب‌میوه‌های طبیعی استفاده کنید و غذاهای روان کننده میل کنید تا فشاری در اندام تناسلی وارد نشود.
  • محل جراحی را بهتر است خشک نگهدارید.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «لابیاپلاستی» می توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

هم چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

عمل لابیاپلاستی چه تأثیری در میل جنسی زنان دارد؟