مدیریت اخبار  

ضرورت حفظ وزن پس از تزریق چربی

0 نظرات
1076
۲۹-خرداد-۱۳۹۷

ضرورت حفظ وزن پس از تزریق چربی

افزایش سن، پیروی از رژیم های غذایی نامناسب، تغییر پی در پی وزن، نداشتن تحرک و فعالیت بدنی و ... به مرور زمان موجب تغییر فرم  و شکل باسن می شود به گونه ای که فرد به دنبال این تغییر ظاهر و کاهش اعتماد به نفس تن به تیغ جراحی می دهد. یکی از بی خطر ترین و بهترین روش ها که نتیجه مطلوبی را برای بیمار در پی دارد، تزریق چربی طبیعی است. در این روش برای ترمیم شکل و فرم باسن ازچربی های بالای باسن، ران ها، شکم  و هر نقطه ای که دارای چربی تجمع یافته باشد استفاده می شود.

برای تزریق چربی، چربی مورد نیاز به روش لیپوساکشن که خود نوعی جراحی زیبایی است برداشت و طی فرآیندی در دستگاه سانتریفیوژ پردازش می شود و سپس از طریق کانولاهای مخصوص با بیش از صدها تزریق ظریف به باسن تزریق می شود. معمولا تزریق چربی حدود 1 الی 3 ساعت به طول می انجامد.

افرادی که تحت جراحی تزریق چربی به باسن قرار می گیرند باید به مدت یکسال وزن خود را اثبت نگه دارند زیرا تغییر وزن باعث افتادگی و تعییر فرم باسن می شود.

برتری تزریق چربی به پروتز

در روش تزریق چربی به دلیل اینکه چربی مورد نیاز از خود فرد برداشته می شود احتمال عفونت بسیار اندک است اما در روش کارگذاری پروتز به دلیل اینکه شی خارجی درون بدن کارگذاری می شود احتمال عفونت و یا پس زدن وجود دارد. هم چنین تزریق چربی نتیجه طبیعی تری به همراه دارد و پزشک با دست باز می تواند فردم دهی به باسن را انجام دهد. در این روش افراد ضمن فرم دهی باسن از شر چربی ها انباشته شده نیز خلاص می شوند در واقع تزریق چربی همانند تیری است که به دو هدف نشانه می رود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ضرورت حفظ وزن پس از تزریق چربی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس