مدیریت اخبار  

سوالات متداول در پروتز سینه

0 نظرات
2368
۲۶-مرداد-۱۳۹۶

چند نوع پروتز داریم و کدام نوع بهتر می باشد؟

بطورکل از لحاظ ماده پر کننده پروتز سینه به دو دسته پروتز های سیلیکونی و سالینی تقسیم می شوند که پروتز های سیلیکونی از ژل سیلیکون پر شده اند و پروتز های سالینی با آب و نمک استریل شده پر شده اند که نسبت به پروتز های سلیکونی سفت تر می باشند. در صورتی که می خواهید سینه های شما بعد از جراحی پروتز سینه بسیار حجیم و بزرگ باشد می توانید از پروتز های آب نمکی استفاده کنید. پروتز های سیلیکونی به بافت طبیعی سینه ها بسیار شبیه می باشند و برای افرادی که می خواهند سینه های آن ها شکل کامل طبیعی داشته باشد استفاده از پروتز های سیلیکونی توصیه می شود. انتخاب نوع پروتز با توجه به خواسته بیمار، نظر و تایید جراح می باشد دکتر دبیرزاده در این زمینه راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و در مورد جزئیات با شما صحبت می کند.

برای قرار گیری پروتز برش در کدام قسمت ایجاد می شود؟

برای جایگذاری پروتز ها در بافت سینه از سه نوع برش استفاده می شود

برش در زیر بغل

برش در زیر سینه

برش در هاله اطراف نوک سینه

امروزه جراحان بیشتر از برش در زیر سینه استفاده می کنند زیرا در این نوع برش جراح بطور مستقیم به فضایی که قرار است پروتز در آن جایگذاری شود دسترسی کامل دارد.

جراحی پروتز سینه عوارضی دارد؟

ممکن است در اثر وارد شدن ضربه بسیار سنگین عارضه پارگی پروتز رخ دهد که جای نگرانی ندارد زیرا امکان برداشتن و قرار دادن مجدد پروتز سینه وجود دارد .

آیا امکان شیردهی بعد از جراحی پروتز سینه وجود دارد؟

بله. جراحی پروتز سینه مانع از شیر دهی نمی شود

آیا جراحی پروتز سینه در هرسنی امکان پذیر می باشد؟

پروتز های سالینی برای افراد بالای ۱۸ سال مورد استفاده قرار می گیرد و پروتزهای سلیکونی برای افراد بالای ۲۲ سال مورد استفاده قرار می گیرد.

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰
اخبار مشابه:
پروتز سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس