مدیریت اخبار  

سلولیت

0 نظرات
2690
۱۹-اردیبهشت-۱۳۹۶

سلولیت، یک بیماری است که معمولا به عنوان تغییر پوست که لایه ی درم و زیر درم را تحت تاثیر قرار می دهد، شناخته شده است..

در آزمایشات بالینی که بر روی بیماران مراجعه کننده به کلینیک زیبایی سعادت اباد، به دست آمده است که این بیماری زنان را به خصوص در ناحیه ی ران و باسن، تحت تاثیر قرار می دهد. این بیماری به پوست در موارد شدید، ظاهر تشک می دهد که معمولا بدون علامت بوده و به عنوان یک مشکل اساسی وجود چربی در بافت زیرجلدی در نظر گرفته می شود. از نظر بالینی ظاهر فرورفته در پوست ایجاد می کند.

همچنین تغییرات آناتومیک بین بافت چربی زن و مرد به خصوص ساختمان سپتوم بافت چربی را به قسمت هایی تقسیم می کند.

روش های درمانی مختلف در کلینیک سعادت اباد وجود دارند، بر اساس آناتومی پیچیده و فیزیولوژی مناطق مستعد سلولیت می باشد که شامل اندومرولوژی، التراسوند، یا لیپوماتیک می باشد. این روش ها بر اساس کاهش لیپوژنیسیتی یا حذف سلول های چربی است.

به نظر می رسد که ماساژ بافت ادم را کاهش می دهد و تاثیری بر سطح سلولی با تحریک فعالیت فیبروبلاست دارد.

به تازگی نشان داده شده است که لیپوماتیک می تواند در درمان سلولیت به طور قابل توجهی مفید باشد زیرا توانایی کار کردن با بافت چربی سطخی را داشته و به نظر می رسد که برای پاتوفیزیولوژی اصلی در این مشکل، مفید باشد.

نتیجه

ارزیابی و درمان سلولیت در کلینیک زیبایی سعادت اباد هنوز مورد بحث است زیرا شواهد قابل توجهی که فیزیولوژی و راه درمان آن را پشتیبانی کند، وجود ندارد. درمان می تواند ار استفاده از یک کرم ساده تا روش هایی مثل لیپوماتیک، متفاوت باشد. این تنوع گسترده درمان با توجه به فقدان شواهد قابل توجه موجود در استاندارد واحد و یکپارچه از درمان، در دسترس می باشد. انتخاب رژیم درمانی را می توان بر اساس انتخاب پزشک در کلینیک زیبایی سعادت اباد  و بر اساس تجربه ی وی در درمان سلولیت، گذاشت.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
سلولیت-لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس