مدیریت اخبار  

زیبایی واژن در خانم‌ها با لابیاپلاستی

زیبایی واژن در خانم‌ها با لابیاپلاستی

 

 

لابیاپلاستی چیست؟

 

 لابیاپلاستی یکی از روش‌های جراحی زیبایی زنان است که در گذشته در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار پرطرفدار بوده است اما امروزه این جراحی در کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و خانم های بسیاری که به علت افزایش سن از ظاهر لابیاهای خود ناراضی هستند خواستار انجام این جراحی هستند.

 

 لابیاپلاستی با چه اهدافی برای خانم ها انجام می‌شود؟

 

لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لابیا مینورها و اصلاح فرم آن‌ها صورت می‌گیرد، انجام این جراحی در افرادی که کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستند نتایج بسیار مناسبی به همراه دارد.

 

 در واقع لابیاپلاستی باعث زیبا سازی ظاهری ناحیه تناسلی می شود.

 

 

چه افرادی کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی هستند؟

 

زنانی که ناحیه تناسلی آنها دچار شل شدگی و افتادگی  باشد و هنگام مقاربت جنسی با درد و سوزش همراه باشند کاندید مناسبی برای جراحی هستند. هم‌چنین خانم‌هایی که در هنگام فعالیت ورزشی و پوشیدن لباس‌های تنگ دچار کاهش اعتماد بنفس می‌شوند می‌توانند این جراحی را انجام دهند.

 

 

آیا امکان لابیاپلاستی در زنان باکره وجود دارد؟

 

امکان انجام این جراحی در خانم های باکره وجود دارد زیرا  لابیاپلاستی یکی از روش‌های جراحی زیبایی واژن است که خارج از پرده بکارت صورت می گیرد.

 

 

لابیاپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

 

لابیاپلاستی با لیزر انجام می‌شود.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
زیبایی واژن در خانم‌ها با لابیاپلاستی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس