مدیریت اخبار  

روش‌های درمان جراحی برای جوانسازی صورت

0 نظرات
1679
۱۶-اسفند-۱۳۹۶

روش‌های درمان جراحی برای جوانسازی صورت

مشکلاتی مانند چین و چروک اطراف چشم، خطوط پیشانی، سیاهی اطراف چشم، خطوط خنده، چین و چروک اطراف لب، عدم قرینگی فک‌ها و ... موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند در افراد می‌شود به گونه‌ای که با این مشکلات افراد بیش از سن واقعی خود به چشم می‌آیند. این مشکلات با روش‌های جراحی و غیرجراحی قابل درمان است اما برخی افراد به دلیل بهره‌مندی  از نتایج ماندگار جراحی تمایل به انجام روش‌های جراحی را دارند.

خطوط پیشانی

لیفت یکی از روش‌های جراحی ایمن برای از بین بردن خطوط پیشانی و رفع افتادگی ابروها است. لیفت یک روش جراحی است به همین دلیل تحت بیهوشی برای افراد انجام می‌شود و بیماران باید دوره ریکاوری را طی کنند. پس از لیفت افراد دچار تورم، کبودی و ... در ناحیه جراحی می‌شوند اما در فاصله زمانی کوتاه این عوارض بهبود می‌یابد.

گودی اطراف چشم

زمانیکه گودی چشم موجب افتادگی پلک شوذ جراحی بلفاروپلاستی برای بیماران انجام می‌شود و ممکن است برای رفع کامل کبودی تزریق چربی نیز انجام شود. جراحی بلفاروپلاستی نیز تحت بیهوشی انجام می‌شود و حدود 5 روز دوره ریکاوری دارد. بیماران پس از جراحی دچار کبودی، تورم و ... در ناحیه جراحی می‌شوند که این عوارض در مدت کوتاهی بهبود می‌یابد.

افتادگی گونه‌ها

لیفت گونه‌ها موجب رفع افتادگی گونه و برجسته شدن آن می‌شود. با لیفت گونه‌ها تا جدودی گودی زیر چشم نیز برطرف می‌شود. لیفت نیز تحت بیهوشی انجام می‌شود و دوره بهبودی آن 14 روز زمان نیاز دارد.

چین و چروک دور لب

جراحی لیفت سانترال لب برای رفع دائمی خطوط دور لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش برش‌های لازم در ناحیه زیر بینی ایجاد شده و از این طریق پوست اضافی از محل برداشته می‌شود. در نتیجه این درمان ظاهر لب‌های بیمار حجیم‌تر و جوان‌تر خواهد شد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق چربی جوانسازی صورت خطوط پیشانی روش‌های درمان جراحی برای جوانسازی صورت سیاهی اطراف چشم لیفت چین و چروک لب گودی زیر چشم

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس