مدیریت اخبار  

روش چسب زنی بینی پس از جراحی زیبایی

0 نظرات
1321
۰۳-شهریور-۱۳۹۷

روش چسب زنی بینی پس از جراحی زیبایی

نتیجه حاصل از جراحی زیبایی بینی علاوه بر تکنیک جراح به شدت به شیوه چسب زنی پس از جراحی بستگی دارد. افراد باید به خاطر داشته باشند که چسب در حد تماس باید روی پوست قرار بگیرد یعنی نباید چسب را بیش از حد سفت یا شل روی پوست قرار دارد ؛ زیرا این امر موجب تغییر حالت بینی می شود.

چسب باید به مدت 1 الی 2 ماه مورد استفاده قرار بگیرد البته افرادی که بینی گوشتی دارند باید 3 ماه از چسب استفاده کنند، اما اگر فردی دچار حساسیت یا خارش شد باید با مراجعه به پزشک از استفاده از چسب خودداری کند. هم چنین افراد باید به خاطر داشته باشند قبل از استفاده از چسب بینی خود را به آرامی با صابون مایع یا شامپوی بدن شستشو دهند و سپس از چسب استفاده کنند و هر 24 الی 48 ساعت یکبار چسب را تعویض نمایند.

به افراد توصیه می شود ابتدا یک قطعه چسب به اندازه 10 الی 12 سانتی متر را تهیه و به صورت U شکل زیر بینی خود به سمت بالا بچسباند به گونه ای که چسب روی طوراخ بینی قرار نگیرد. پس از قرار گرفتن چسب باید به آرامی روی چسب را مالش داد تا کاملا روی پوست قرار بگیرد. از آنجایی که این چسب از افتادگی بینی جلوگیری می کند به افراد توصیه می شود در نحوه چسباندن آن دقت داشته باشند.

در مرحله بعدی فرد باید 3 قطعه چسب را به صورت عرضی روی بینی چسباند به گونه ای که چسب اول روی نوک بینی و چسب آخر زیر محل اتصال بینی به پیشانی زده شود. در نهایت نیز باید یک لایه چسب عرضی روی لایه قبلی قرار گیرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی زیبایی بینی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
روش چسب زنی بینی پس از جراحی زیبایی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس