مدیریت اخبار  

رهایی از شر چربی‌های موضعی بدون رژیم و ورزش

0 نظرات
2322
۰۹-شهریور-۱۳۹۶

 رهایی از شر چربی‌های موضعی بدون رژیم و ورزش

طبق نتایج بررسی‌های انجام شده بیش از 50 درصد ایرانیان از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند از آنجایی که چاقی مادر تمام بیماری‌های از جمله، دیابت، کبد چرب، بیماری‌های قلبی و عروقی و ... است بنابراین افراد چاق باید برای لاغری و کاهش وزن خود چاره‌اندیشی کنند. شاید بسیاری از افراد چاق بارها رژیم گرفته یا ورزش‌های سنگین جهت لاغری انجام داده باشند که هر بار در نهایت به نتیجه دلخواه نیز دست نیافته باشند که این امر باعث شده آنها از لاغری و کاهش وزن منصرف شوند. لیپوماتیک یکی از متفاوت‌ترین روش لاغری است که اخیرا بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

اگر بیماران به درستی انتخاب شوند لیپوماتیک یک روش ایمن و کاملا بدون خطر است.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیپوماتیک هستند؟

تنها افرادی که دارای قد و وزن مناسب هستند و از طرفی نتوانسته‌اند به کمک ورزش و رژیم غذایی از شر چربی‌های موضعی خلاص شوند، می‌توانند جراحی زیبایی لیپوماتیک انجام دهند و این در حالی است که درصد عوارض لیپوماتیک بسیار کمتر از سایر جراحی لاغری است.

آیا چربی مجدد بعد از لیپوماتیک باز می گردد؟

پس از لیپوماتیک سلول‌های چربی جایگزین نمی‌شود اما اگر فرد دستورالعمل پزشک را به خوبی رعایت نکند ممکن است سلول‌های باقی مانده چربی اضافی را ذخیره و متورم شود.

آیا پس از لیپوماتیک پوست دچار شل شدگی می‌شود؟

 در افرادی که سابقه سزارین  و جراحی شکم داشته اند این امکان وجود دارد که البته با روش‌های کمکی در مواردی می‌توان آن را برطرف کرد.

میزان چربی قابل تخلیه چه میزان است؟

پزشکان در هر جلسه نمی‌توانند بیش از 5 لیتر چربی تخلیه کنند زیرا برای بیمار عوارض خطرناکی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۰۸
اخبار مشابه:
رهایی از شر چربی‌های موضعی بدون رژیم و ورزش

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس