مدیریت اخبار  

رهایی از دردسرهای تاتو با لیزر

0 نظرات
2637
۲۷-خرداد-۱۳۹۷

رهایی از دردسرهای تاتو با لیزر

گروهی از افراد در جامعه  هستند که به اصطلاح دنبال خاص بودن هستند برای مثال دوست دارند همیشه آرایش به صورت یا طرح و نقشی در قسمتی از بدن خود داشته باشند که به مرور زمان ب ایکنواخت شدن آن طرح و نقش به فکر تغییر و یا پاک آن می‌افتند. امروزه در جوامع مختلف تبلیغات‌های دروغین بسیاری از کرم یا پاک کننده ها وجود دارد که در زمان کوتاه و بدن صرف هزینه می‌توان اثر تاتو را به طورکامل پاک کرد.

معمولا تاتوهایی که در یک جلسه طراحی می‌شوند به راحتی  و در یک جلسه نمی توان آن را پاک کرد بلکه تعداد جلسات برای پاک کردن آن بسته به  شرایط بیمار است. برای مثال اگر از تاتو زمان زیادی گذشته باشد یا از رنگ‌های قهوه‌ای، سیاه و ... استفاده شده باشد و یا بیمار پوستی روشن داشته باشد، تاتو راحت‌تر پاک می‌شود اما هرچه از رنگ‌های قرمز، آبی... برای تاتواستفاده شده یا عمق رنگ‌ها زیاد و پوست بیمار تیره باشد تعداد جلسات بیشتری برای پاک کردن نیاز است.

برای پاک کردن تاتو نیاز به صبر و تحمل زیاد است چون ممکن است یک طرح که از رنگهای مختلف استفاده شده باشد 10جلسه زمان نیاز داشته باشد تا اثر تاتور را پاک کرد .هرچند روز به روز علم و تکنولوژی پیشرفت می کند ولی تا به امروز به هیچ عنوان نتوانستند رنگ تاتو را به صورت صد در صد پاک کنند معمولا اثر کم رنگی روی پوست می‌ماند.

بهترین روش برای پاک کردن تاتو

مناسب ترین روش برای از بین بردن تاتو لیزر است، عملکرد لیزر به گونه‌ای است که فرکانس‌های متمرکز، ذرات رنگ را که با تاتو وارد بدن شده منفجر و به ذرات ریزتری تبدیل می کند و بعد از آن ذرات توسط لاشه خوار برداشته و کم کم اثر تاتو رفع می‌شود.

 مراقبت‌های بعد از لیزر

برای پاک کردن تاتو با لیزر ابتدا پزشک ابتدا در محل مورد نظر بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند تا بیمار درد و سوزش ناشی از لیزر را احساس نکند. بعد از انجام لیزر بیمار باید تا پایان دوره درمان مداوم از کرم ضد آفتاب استفاده کند معمولا برای پاک کردن تاتو 3 الی 10 جلسه لیزر نیاز است که فاصله بین جلسات باید 2 الی 5 هفته باشد تا  اگر پوست حساس و یا ضخیم شده باشد در این زمان استراحت کند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رهایی از دردسرهای تاتو با لیزر

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس