مدیریت اخبار  

رمز و رازهای تزریق ژل لب

0 نظرات
2098
۲۹-آذر-۱۳۹۶

رمز و رازهای تزریق ژل لب 

داشتن لب‌های پرحجم و بزرگ یکی از ویژگی‌های زیبایی در افراد به خصوص زنان محسوب می‌شود به همین دلیل تزریق ژل به لب امروزه به یکی از جراحی‌های زیبایی پرطرف‌دار تبدیل شده است که نتایج حاصل از آن موقت است. تزریق ژل به لب بدون نیاز به بیهوشی و توسط یک تزریق طی چند دقیقه انجام می‌شود و فرد می‌تواند بلافاصله پس از تزریق و رعایت نکات توصیه شده توسط پزشک به زندگی اجتماعی خود ادامه بدهد.

با توجه به اینکه افراد بسیاری این جراحی را انجام داده‌اند اما تاکنون عوارض جانبی از تزریق ژل به لب تاکنون گزارش نشده است به جز مواردی که افراد به مراکز فاقد مجوز و پزشکان غیرمتخصص مراجعه کرده بودند. اما برخی افراد در خصوص عوارض، احتمال جا‌به‌جایی و دفرمه شدن لب پس از تزریق دچار نگرانی هستند.

تزریق ژل بی‌خطر به لب

افرادی متقاضی باید قبل از انجام تزریق در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. در این جلسه پزشک با بررسی اندازه لب، نیاز بیمار و ... میزان تزریق را مشخص می‌کند. اگر افراد میزان تزریق ژل را برعهده تشخیص پزشک بگذارند از نتایج مطلوب‌تری برخوردار می‌شوند و احتمال بروز عوارض نیز بسیار محدود می‌شود، زیرا اگر فرد درخواست تزریق بیشتری نسبت میزان توصیه شده داشته باشد باید عواقب و عوارض احتمالی آن را نیز بپذیرد.

درد، تورم، عدم قرنیگی، آلرژی، کبودی و ... از عوارض احتمالی تزریق ژل به لب است اما این عوارض با انتخاب پزشک مناسب و اطمینان به تشخیص وی بسیار کاهش می‌یابد.

خوش‌فرمی لب با تزریق ژل

برخی افراد بر این باور هستند که پس از تزریق ژل به لب و جذب شدن ژل دچار دفرمیته شدن لب‌ها می‌شوند اما باید گفت پزشکان با در نظر گرفتن این امر میزان تزریق را مشخص می‌کنند بنابراین پس از جذب شدن نه تنها بدشکلی در لب‌ها ایجاد نمی‌شود بلکه لب‌ها زیبا‌تر و خوش‌ فرم‌تر می‌شود.

به مراکز مجاز مراجعه کنید

یکی از نگرانی‌ها افراد پس از تزریق ژل احتمال حرکت و جا‌به‌جایی ژل است، این نگرانی کاملا طبیعی است اما اگر افراد برای تزریق به پزشک با تجربه و کلینیک دارای مجوز مراجعه کنند این اتفاق برای آنها رخ نخواهد داد. هم‌چنین علاوه بر تکنیک تزریق، نحوه مراقبت پس از تزریق نیز در رسیدن به نتیجه دلخواه و عدم جا‌به‌جایی ژل موثر است بنابراین بیمار و پزشک هر دو نقش مهمی در رسیدن به نتیجه مطلوب  دارند.

رژیم غذایی پس از تزریق

پیروی از یک رژیم غذایی سالم و خودداری از مصرف لبنیات نقش بسیار مهمی در نتیجه تزریق ژل دارد. به افرادی که تزریق انجام می‌دهند توصیه می‌شود طبق دستور پزشک عمل کنند و از نوشیدن مایعات بسیار داغ و یا بسیار سرد خودداری کنند.

روز بعد از جراحی را کاملا استراحت کنید

به بیماران توصیه می‌شود به مدت یک هفته پس از تزریق از 2 بالش هنگام خواب استفاده کنند و انجام کارهای سنگین و خم شدن‌های طولانی مدت خودداری کنند به گونه‌ای که حتی توصیه می‌شود هنگام بستن بندهای کفش به جای خم شدن پاهای خود را روی سکو قرار دهند. 

بهبود زخم‌ها

عمدتا زخم‌های محل تزریق 24 ساعت پس از تزریق خشک می‌شود اما افراد باید طبق دستور پزشک برای بهبود کامل آن اقدام کنند.

مصرف دارو پس از تزریق 

برخی افراد ممکن است پس از تزریق درد بسیار خفیفی را در ناحیه تزریق احساس کنند که در این موارد به افراد توصیه می‌شود تا حد امکان از مصرف دارو خودداری کنند اما اگر درد شدت یافت باید صرفا داروهای مُسکنی را که پزشکشان توصیه کرده، مصرف کنند.

#تزریق ژل   #ژل لب    #بزرگ کردن لب   #لب‌های برجسته   #لب‌های بزرگ   #جراحی زیبایی  #کلینیک زیبایی    #مراقبت پس از تزریق ژل   #رژیم غذایی تزریق ژل   #خوش فرمی لب  #دفرمیته لب

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رمز و رازهای تزریق ژل لب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس