مدیریت اخبار  

رفع غبغب بدون عارضه با لیپولیزررفع غبغب بدون عارضه با لیپولیزر

0 نظرات
1665
۲۷-آذر-۱۳۹۷

c

عواملی که موجب بروز غبغب در افراد می‌شود؟

برخی افراد به دلیل عوامل وراثتی و یا ژنتیک دچار غبغب می‌شوند و برخی دیگر نیز با پا گذاشتن به میان‌سالی و سالمندی به دلیل از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست به غبغب مبتلا می‌شوند. هم‌چنین تشکیل غبغب با بالا رفتن وزن رابطه مستقیم دارد به‌گونه‌ای که افراد چاق حتماً باید تحرک بیشتری نسبت به سایر افراد داشته باشند؛ زیرا با نداشتن تحرک به آرامی چربی شروع به تجمع می‌کند و اولین جای که چربی‌ها ذخیره می‌شوند، صورت و چانه است. اگر وجود غبغب به دلیل چاقی باشد، فرد می‌تواند با کاهش وزن غبغب را از بین ببرد.

روشی نوین برای از بردن غبغب لیپولیزر است. برخلاف تکنیک‌های قدیمی لیپوساکشن که در آن‌ مکش چربی با استفاده از برش‌های کوچک و روش‌های تهاجمی انجام می‌شود، لیزر لیپوساکشن با تحریک مکانیزم‌های طبیعی چربی سوزی بدن باعث می‌شود که چربی‌ها از طریق سیستم لنفاوی دفع شوند. این در حالی است که لیزر به‌هیچ‌عنوان عوارضی برای فرد نخواهد داشت.

تفاوت لیپولیزر با لیپوساکشن در چیست؟

در روش لیپولیزر بیمار نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد علاوه بر این لیپولیزر بدون درد انجام می‌شود و هیچ‌گونه آثاری از زخم و بخیه در چهره فرد برجای نمی‌گذارد و در مدت کوتاهی انجام می‌شود. با توجه به چربی تجمع یافته در غبغب لیپولیزر و تخلیه چربی حدود 20 الی 30 دقیقه به طول می‌انجامد. ماندگاری نتایج حاصل این روش دائمی است. یکی از مهم‌ترین مزیت این روش آن است که طی آن علاوه بر تخلیه چربی، پوست نیز سفت می‌شود و فرد دچار شل شدگی پوست نمی‌شود.

فرایند بهبود رفع غبغب با لیزر چگونه خواهد بود؟

بعد از برداشتن غبغب معمولاً ۱۰ الی 14 روز بیمار نیاز به مراقبت دارد. بیمار باید در هفته اول بعد از برداشتن غبغب چانه خود را با بانداژ فشاری محکم ببندد. بانداژ فشاری به سفت شدن پوست کمک می‌کند و از تجمع مایع زیر پوست جلوگیری می‌نماید. ممکن است کمی فرد احساس درد داشته باشد اما پزشک برای تسکین آن مُسکن تجویز می‌کند.

بیمار نباید زودتر از زمان توصیه شده توسط پزشک بانداژ را باز کند؛ زیرا این مرحله بسیار مهم است و باعث می‌شود که جراحی پایان خوشی داشته باشد. بعد از عمل و برداشتن بانداژ فشاری فرد می‌تواند نتیجه کار را مشاهده کند و بهبودی کامل معمولاً با توجه به حجم جراحی بعد از 4 الی 6 ماه قابل مشاهده است. نتایج لیپولیزر دائمی است و بیمار بعد از انجام لیپولیزر باید بعد از 2 هفته کم کم ورزش را شروع کند و طبق دستور غذایی پزشک عمل نماید.

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «درمان غبغب» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رفع غبغب بدون عارضه با لیپولیزر

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس