مدیریت اخبار  

راه حل باور نکردنی برای درمان موهای زیرپوستی

0 نظرات
3804
۲۱-آبان-۱۳۹۶

راه حل باور نکردنی برای درمان موهای زیرپوستی

لیزر یکی از بهترین روش های از بین بردن موهای زائد است، البته باید گفت لیزر موجب از رفتت دائمی موهای زائد نمی شود، بلکه پس از مدتی ممکن است موهای منطقه لیزر شده به صورت پراکنده و اندک رویش پیدا کند که در این صورت به افراد توصیه می شود به جای استفاده از تیغ، ژیلت، اپیلاسیون و کرم های موبَر برای ترمیم لیزر به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند.

انجام لیزر بر حسب منطقه لیزر بین چند دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد و فرد پس از آن با مراقبت از پوست و عدم قرار در معرض نورخورشید می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

افرادی که موهای بدن آنها به صورت زیرپوستی رشد می کند، پس از لیزر کاملا بهبود می یابند که البته باید گفت نتایج درمان موهای زیر پوستی به کمک لیزر دائمی است.

اگر موهای زیرپوستی به موقع درمان نشود ممکن است علاوه بر مشکلاتی پوستی از قبیل تورم، التهاب، ظاهری نازیبا و ...دچار جوش های ریز پوستی و خروج چرک از آن شود.

اپیلاسیون موجب ضخیم شدن ریشه مو و حساسیت پوستی، ژیلت موجب ایجاد زخم، ضخیم شدن ریشه مو و اختلال رویش منظم موها، موبَر موجب از بین رفتن سطحی مو می شود، بنابراین لیزر تنها روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد و زیر پوستی است.

# موهای زائد   # موهای زیرپوستی  # لیزر پوست   #کرم موبر   #اپیلاسیون  #کلینیک زیبایی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
راه حل باور نکردنی برای درمان موهای زیرپوستی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس