مدیریت اخبار  

راز داشتن موهای پرپشت و طبیعی درافراد طاس

0 نظرات
959
۲۰-شهریور-۱۳۹۷

 راز داشتن موهای پرپشت و طبیعی درافراد طاس

در گذشته مردم برای جلوگیری از طاسی سر و داشتن ظاهر زیبا و موهای آراسته از روش های موقت مانند کلاه گیس استفاده می کردند که علاوه بر هزینه های هنگفت و نداشتن ماندگاری بلند مدت، در ظاهر فرد نیز تاثیر مثبت برجای نمی گذاشت.  با گذشت زمان و پیشرفت علم، روش های نوین و با ماندگاری بالا جایگزین روش های قدیمی شد. یکی از روش های پرطرفدار پیوند مو STU  است که با استفاده از موی طبیعی خود فرد و خط رویش و تراکم طبیعی زیبایی به چهره فرد بازمی گردد.

 در این روش به هیچ عنوان زخم و اسکاری روی سر باقی نمی ماند بنابراین روشی موثر برای خانم ها و آقایان محسوب می شود. در روش SUT پزشکان با توجه به تراکم بانک موی فرد، نتیجه جراحی را پیش بینی می کند. در این روش ممکن است جراح موها را به صورت تک فولیکولی یا چند فولیکولی از بانک مو برداشته و سپس به محل مورد نظر پیوند بزند از آنجایی که این روش کاملا اتوماتیک و با دستگاه پیشرفته انجام می شود هیچ گونه عارضه بیمار را تهدید نمی کند و همه چیز تحت کنترل جراح است.

تعداد موهای پیوندی در روش SUT

در این روش معمولا جراح می تواند بیش از 14 هزار تار مو پیوند بزند در واقع نتیجه این روش سه برابر نتیجه روشهای قدیمی است به همین دلیل خط رویش و میزان تراکم مو کاملا طبیعی به نظر می رسد.

مزایای کاشت مو به روش SUT

همانگونه که مطرح شد، در این روش تمام فرآیند توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود که این دستگاه ها سرعت بالایی دارد در نتیجه جراحی در مدت کوتاه تری انجام می شود و بیمار کم تر احساس خستگی می کند. علاوه بر این در روش  SUT به دلیل اینکه فولیکول ها پس از برداشت فریز می شوند کم تر شاهد از بین رفتن فولیکوها طی جراحی خواهیم بود بنابراین تعداد موهای کاشت شده در این روش بیش از سایر روشها خواهد بود.

نکات کلیدی بعد از كاشت مو

بعد از انجام كاشت مو به روش SUT بیمار باید 2 الی 3 هفته اول بعد از عمل کاشت از انجام ورزش های سنگین اجتناب کند و برای شستشوی بهتر است از شامپو بچه یا شامپوهای که متخصص توصیه کرده استفاده کند. هم چنین بهتر است بیمار برای جلو گیری از تورم ، در هفته اول بعد از پیوند مو از چند بالشت استفاده کند یعنی هنگام خواب سر را در زاویه 90 درجه نگه دارد.

هم چنین بیمار باید هنگام خارج شدن از منزل برای جلوگیری از عفونت و از بین رفتن پیاز مو از کلاه سبک استفاده کند و برای جلوگیری از بروز عفونت قسمت برداشت و دریافت مو را با محلول مخصوص آب نمک اسپری و با کرم مخصوص ضدعفونی کند. بهتر است بیمار  تا 1ماه  پس از جراحی از هیچ گونه مواد آرایشی مانند ژل مو، رنگ مو و... استفاده نکند.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت مو» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
راز داشتن موهای پرپشت و طبیعی درافراد طاس

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس