مدیریت اخبار  

درمان دائمی افتادگی سینه با لیفت

0 نظرات
3075
۱۴-آبان-۱۳۹۶

درمان دائمی افتادگی سینه با لیفت

داشتن سینه‌های خوش فرم و خوش حالت یکی از ویژگی‌ها و جذابیت‌های زنانه است، اما متاسفانه برخی افراد به دنبال افزایش سن، افتادگی پوست، شیردهی‌های مکرر، ابتلا به بیماری‌های پستان و ... دچار افتادگی و شل شدن بافت سینه می‌شوند که این امر زیبایی اندام آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 ماستوپکسی بهترین و ایمن‌ترین روش برای رفع افتادگی سینه است. ماستوپکسی یا لیفت سینه تنها موجب بالا رفتن و اصلاح فرم سینه می‌شود و هیچ گونه تغییری در سایز سینه ایجاد نمی‌کند، البته ممکن است پس از لیفت و بالا رفتن سینه به دلیل خوش‌فرمی، برخی احساس بزرگی سینه را داشته باشند، اما این جراحی کمکی به تغییر سایز سینه نمی‌کند. در واقع افرادی که قصد تغییر سایز سینه را دارند باید با مشورت پزشک برای سایر جراحی‌های زیبایی سینه کاندید شوند.

افرادی که قصد انجام لیفت سینه را دارند باید قبل از جراحی از سلامت کامل سینه‌ها مطلع باشند و نتایج آزمایش‌های خود را به پزشک ارائه دهند که بهترین روش برای اطمینان از سلامتی سینه ماموگرافی و معاینه سینه توسط متخصصان انکولوژی است.

لیفتینگ سینه جزو اعمال جراحی ساده و کم‌خطر نیست به همین دلیل انتخاب پزشک با تجربه نقش بسیار مهمی در کاهش احتمال  بروزعوارض جانبی پس از عمل از جمله آثار محل زخم و بخیه، عدم تقارن سینه‌ها، لخته شدن خون، خونریزی و ... دارد.

بارداری پس از لیفیت

لیفتینگ سینه هیچ گونه آسیبی به بافت‌های سینه وارد نمی‌کند و پزشک صرفا به کمک تکنیک‌های لیفت یا روش‌های کمکی مانند پروتز و ... موجب خوش‌فرم شدن سینه می‌شود بنابراین خانم‌ها می‌توانند بدون نگرانی نسبت به بارداری و دوران شیردهی پس از آن برای لیفیت سینه کاندید شوند. البته به خانم‌هایی که به مدت 1 تا 2 سال پس از لیفت قصد بارداری توصیه می‌شود پس از اتمام دوران شیردهی برای جراحی مراجعه کنند زیرا شیردهی در فاصله کوتاهی پس از جراحی احتمال افتادگی و شل شدن بافت سینه را افزایش می‌دهد.

#لیفت سینه  #لیفت پستان  #افتادگی سینه  #شل شدگی سینه  #افتادگی پستان  #سینه‌های خوش‌فرم   #فرم‌دهی به سینه   #اصلاح اندام   #بافت سینه   #ماموگرافی  

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان دائمی افتادگی سینه با لیفت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس