مدیریت اخبار  

داشتن لبهای برجسته به کمک تزریق ژل

0 نظرات
2950
۲۷-شهریور-۱۳۹۶

داشتن لبهای برجسته به کمک تزریق ژل

اصولا افرادی که دارای لب های کوچک و باریک هستند یا بنا به دلایلی دچار بد فرمی لب ها شده و یا از حالت لب های خود رضایت ندارند کاندید مناسب برای تزریق ژل لب هستند. در تزریق ژل مقداری ژل توسط سرنگ به لب ها تزریق می شود.

تزریق ژل کاملا بدون درد است و به کمک بی حسی موضعی انجام می شود. میزان ژل تزریقی نیز به عواملی از جمله تشخیص پزشک و انتظار مراجعه کننده دارد.

تزریق ژل موجب تغییر شکل ظاهری لب، رفع چروک های بسیار سطح لب، تقارن لب ها و افزایش حجم آن می شود البته باید گفت نتیجه حاصل از تزریق ژل کاملا موقتی است و حدود. ۷ الی ۸ ماه برجای می ماند و فرد از نتایج آن بهره مند می شود.

پس از این دوره افراد برای تمدید ژل می توانند به پزشک مراجعه و به میزان مورد نیاز ژل تزریق کنند.

بلافاصله پس از تزریق ژل می توان از نتایج آن بهرمند شد البته ممکن است فرد دچار تورم، التهاب و ... شود اما این عوارض گیراست.

تزریق ژل لب هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی ندارد به گونه ای که آقایان نیز می توانند همانند زنان تزریق ژل لب انجام دهند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
داشتن لبهای برجسته به کمک تزریق ژل

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس