۱۲-شهریور-۱۳۹۷

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت، درمان جای جوش، درمان نرک‌های پوستی، برطرف کردن آثار سوختگی و زخم و ... کاربرد دارد. در میکرونیدلینگ پزشک به کمک یک دستگاه برقی، سوزن‌های تعبیه شده‌ای را در یک عمق و سرعت مشخص وارد پوست می‌کند. در واقع به کمک سوزن‌ها بافت قدیمی پوست شکسته و سلول‌های پوست تحریک و تکثیر می‌شود.

در میکرونیدلینگ فرد به صورت محسوس دچار خونریزی می‌شود و کمی نیز احساس درد خواهد داشت البته باید گفت این علائم گذراست و برای فرد هیچ گونه عارضه جبران‌ناپذیری به همراه نخواهد داشت. هم‌چنین میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش‌های جوانسازی هزینه کم‌تری دربرمی‌گیرد.

میکرو.jpg

تعداد جلسات میکرونیدلینگ

تعداد جلسات مورد نیاز در افراد مختلف، متفاوت است اما افراد نتایج حاصل از این روش را پس از اتمام جلسات به صورت کامل احساس می‌کنند. افراد باید به خاطر داشته باشند پوست بعد از انجام میکرونیدلینگ ملتهب می‌شود و حتی ممکن است برای مدت یک الی 2 روز کمی تغییر رنگ دهد و متمایل به صورتی شود که در این موارد به افراد توصیه می‌شود از کرم ضد التهاب که توسط پزشک تجویز می‌شود، استفاده کنند.

مراقبت‌های پس از میکرونیدلینگ

-عدم دستکاری پوست و التهابات ناشی از میکرونیدلینگ

-عدم استفاده از داروهای ایبربروفن برای تسکین التهاب

-اجتناب از استحمام به مدت 24 تا 48 ساعت پس از میکرونیدلینگ

-عدم انجام ورزش‌ و حرکات سنگینی که موجب افزایش تعریق شود

-ضرورت استفاده از کرم ضد‌آفتاب هنگام تماس با نور خورشید یا تردد در شهر

میکروندلینگ.jpg

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی پوست» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.